0% Complete
فارسی
Home
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
نظریه پایداری و ذینفعان: دیدگاه فرآیندی
Authors :
رعنا شهداور
1
لیلا مهدیوند
2
مریم حسن پور
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر تبریز
3- دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر تبریز
Keywords :
پایداری،اقتصادی،حاکمیت
Abstract :
پایداری از دیرباز به عنوان یک چالش معرفتی شناخته شده است. در محیط شرکت، این چالش به مشکلاتی تبدیل میشود که مدیران نه تنها در ابداع راهحلهایی برای مشکلات پایداری شرکت، بلکه حتی در توسعه آگاهی نسبت به دومی تجربه میکنند. این مقاله به بررسی چگونگی غلبه بر این مشکلات توسط سیاست های مدیریت سهامداران شرکت می پردازد.این مقاله یک چارچوب مفهومی ایجاد میکند که نظریه هایکی فرآیند بازار را در چارچوب تمایز ویلیامسون (1996) بین سازگاری خودمختار و مشارکتی بازسازی میکند.این مقاله با بکارگیری نظریه هایکی در مورد فرآیند بازار در فرآیند مشارکت و همکاری سهامداران شرکت، نشان می دهد که چگونه فرآیند دوم ممکن است به چالش معرفتی پایداری شرکت بپردازد و پیامدهایی را برای طراحی مدل های تجاری برای پایداری به دست آورد.این مقاله نظریه ذینفعان را به دو طریق آگاه میکند: اول، نظریه ذینفعانیک توجیه جدید از نظر انعکاس برجستگی رو به رشد سازگاری تعاونی ارائه میکند و دوم، نشان داده میشود که مدیریت سهامداران شرکتی برای به حداکثر رساندن عملکرد اقتصادی، بلکه عملکرد پایداری نیزحیاتی است.
Papers List
List of archived papers
حکمرانی داده و هوش مصنوعی در اقتصاد دیجیتال: چالش ها، چارچوب ها و الزامات اخلاقی
علیرضا فولاد - ابوالفضل حسین زاده - علی عبدلی
بررسی و تحلیل عملکرد در زمینه توازن بار ترافیکی برای رایانش ابری
فروزان هاشمی - غلامرضا احمدی
یادگیری عمیق برای ادراک رباتیک مقاوم در محیط های غیرساختارمند
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - سمیرا حسینی - سوسن نصرتی - سمیه باقری
بررسی آینده چکهای تضمین شده در عصر متاورس
رضا آقاعباسی - طهورا گچی - مریم اعظم پور
تاثیر استقلال کمیته های حسابرسی بر محتوای اطلاعاتی اعلان سود با نقش کیفیت حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار تهران
بهزاد مظفری - هاتف ملازاده - رضا عشقی
حسابداری توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد هوشمند
مهدی زینالی - علیرضا صابر - رامین فتح الله زاده دیزجی - احمد حسن پور
تاثیر بعد استراتژی مالی وبعد پاسخگویی برکیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان )مورد مطالعه : فروشگاه افق کوروش(
حسین بوذری
بررسی تأثیر هوش مصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات گردشگری سلامت
حسام رضایی - متین رحیمی مرام - مریم مصلح
مخابرات و اینترنت اشیا: زیرساختهای نوین برای اقتصاد دیجیتال
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - آمنه احمدی - شکوفه گرینی - حسنا هاشم بیگی
طراحی و توسعه دستیار هوشمند مشاوره پزشکان در دانشگاه علوم پزشکی همدان
حبیب اله تحسینی - جواد کشوری کامران
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3