0% Complete
رویدادهای تصتا
همایش های فعال
سی و دومین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران
تاریخ شروع همایش :
1404/08/28
35 روز
تاریخ پـایــان همایش :
1404/08/29
36 روز
وب سایت
مدیریت منابع انسانی پایدار با محوریت حسابداری منابع انسانی، مزیت رقابتی پایدار و رهبری منابع انسانی پایدار
تاریخ شروع همایش :
1404/11/08
105 روز
تاریخ پـایــان همایش :
1404/11/08
105 روز
وب سایت
بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
تاریخ شروع همایش :
1404/11/28
125 روز
تاریخ پـایــان همایش :
1404/11/28
125 روز
وب سایت
دومین کنگره ملی مباحث جاری در سیستم های هوشمند حسابداری، حسابرسی، مالی و مالیاتی: چالش ها و فرصت ها
تاریخ شروع همایش :
1404/12/06
133 روز
تاریخ پـایــان همایش :
1404/12/07
134 روز
وب سایت
همایش های برگزار شده
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تاریخ شروع همایش :
1404/07/17
تاریخ پـایــان همایش :
1404/07/17
وب سایت
لیست مقالات
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاریخ شروع همایش :
1403/09/08
تاریخ پـایــان همایش :
1403/09/09
وب سایت
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
علیت بین توسعه مالی و نوع ابزارهای مالی از نظر مدیریت پرتفولیو
فاطمه خسروی
بررسی ادبیات ارتباطات پایدار در بازاریابی
رعنا شهدآور - عسل اعتباری اصل امین
بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر استراتژیهای بازاریابی در کسبوکارهای الکترونیک در ایران
مریم ذاکریبرنطین - هادی اسماعیلی درمیان
چالشهای اخلاقی هوش مصنوعی در حسابداری مدیریت
محمدرضا پورعلی لاکلایه - مصطفی لطفی
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی در پیشگیری از تقلب
تارا اصغرخانی
Coronary Full artery segmentation using U-Net neural network architecture
Rezvan Monjezi - Mahdieh Ghasemi - Mahdi Salehi - Alireza Rowhanimanesh - Samaneh Tabaee
بهینهسازی تنظیمات کاساندرا برای بهرهوری بیشتر در یادگیری ماشین
فاطمه قرشی پور - عباس میرزائی ثمرین - بابک نوری مقدم
مزایای هوش مصنوعی در تصمیم گیری عملیاتی
مهدی محمدی امین - مهدی فرساد - هادی محمدی امین
امنیت در سیستمهای توزیعشده: مقایسه رایانش ابری با فناوریهای سنتی و راهکارهای هوشمند مقابله با تهدیدات نوظهور
بهنام محمدلو - امین بابازاده سنگر
A Model for Predicting Customer Purchase Intentions in Digital Marketplace
Salman Nazari-Shirkouhi - Reihane Zarei Babaarabi - Mohammad Abdollahi
بیشتر
رویدادهای برگزار شده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1