معرفی پلتفرم فرافیدبک حامی اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
معرفی پلتفرم فرافیدبک حامی مدیریت تجربه و نظرسنجی شرکتکنندگان اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی شد.
سامانه نظرسنجی فرافیدبک محصول شرکت نوآوان دانش و فناوری اطلاعات فرین ایده در سال 1393 با نگاهی علمی به مسائل حوزه آمار، نظر سنجی و مدیریت نظرات مخاطب و تاثیر آن بر روی روند عملکرد سازمان خلق شد. این پلتفرم با برخورداری از گزارشهای متنوع موجود و امکان افزودن گزارشهای خاص دیده نشده در نرم افزار، ابزاری قدرتمند در دست مدیران ارشد و میانی خواهد بود. سامانه نظرسنجی فرافیدبک با توجه به بررسی نیاز مخاطب این نرم افزار را بصورت آنلاین (تحت وب) و با داشبوردی بسیار کاربر پسند برای مدیران سازمان و کاربران طراحی کردهاند تا آنها به راحتی بتوانند از این پلتفرم استفاده نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رویکردهای سامانه، مزایای استفاده از سامانه و آشنایی با امکانات و ابزارهای آن اینجا کلیک کنید.