0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تحول بازاریابی در عصر دیجیتال: نقش کلیدی هوش مصنوعی
نویسندگان :
علی اکبر شهری مجارشین
1
علی میرطاهری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی دیجیتال،بازاریابی هوشمند،تحلیل داده،تجربه مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری های کلیدی در عصر دیجیتال، نقش مهمی در تحول بازاریابی ایفا کرده است. این فناوری با بهره گیری از الگوریتم های یادگیری ماشین، تحلیل داده های کلان و خودکارسازی فرآیندها، موجب شده است بازاریابی از فعالیتی سنتی به رویکردی علمی، هوشمند و مشتری محور تبدیل شود. هوش مصنوعی با ابزار و فناوری خود که بر پایه تجزیه و تحلیل دادهها صورت میگیرد، نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا میکند و فعالیتهای بازاریابی دیجیتال را سرعت میبخشد. به طوری که در زمان بسیار کم مخاطبان را بررسی کرده و با آنها ارتباط برقرار میکند و بدون آنکه نیازی به تیم بازاریابی باشد، به ارسال پیامها برای مشتریان میپردازد. این فناوری توانسته بسیاری از فرایندها و تخصصها را تحتتأثیر قرار دهد. این مقاله با هدف بررسی اهمیت هوش مصنوعی در بازاریابی، به معرفی مبانی نظری، مرور مطالعات اخیر، کاربردهای کلیدی، چالشها و آینده پژوهی این حوزه می پردازد. نتایج نشان می دهد که استفاده صحیح از هوش مصنوعی می تواند به ارتقای تجربه مشتری، بهینه سازی هزینه ها و ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارتباط فرصتهای رشد، پایداری سود و سرمایه فکری با ضریب واکنش سود
عیسی ابیضی - سعید احمدی
پردازش پیشرفته تصاویر برای شناسایی نوع سلول خونی: قطعهبندی، استخراج ویژگی و مدل گراف بر پایه نمونه گیری و تجمیع
حوریا خرمکی - سید مهدی صالحی - مهدیه قاسمی
بازیابی لحظات ویدئویی در بازیهای رایانهای: از مدلهای زبانی بزرگ تا یادگیری تقابلی
محمد گل زوری - پارسا ذاکرحیات - مصطفی عمری
تحلیل محتوا و دادهکاوی نظرات کاربران ایرانی درباره برندهای آرایشی منتخب در شبکههای اجتماعی با هوش مصنوعی
بهزاد بالازاده - حسین بوداقی - نازلی قراچورلو
نقش ارزیابی عملکرد در مدیریت صحیح منابع انسانی (با تاکید بر نقش مدیران میانی)
محمد خدایی قلقاچی
Optimization of AODV Routing Protocol in Ad Hoc Networks Using Particle Swarm Optimization Algorithm
Jalileh Alboshokeh - Touraj Mohammadpour
کاربرد رویکرد بازیابی اطلاعات در تحلیل داده های بیماران دیابتی
زهرا محمدی فرد چینی بلاغ
رابطه سه وجهی بازده اوراق خزانه، نرخ ارز و شاخص بورس در صنایع مختلف
پوریا کاظمی بختوری - سپیده محمودی وایقان - بهزاد محمودی وایقان
نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی مدیریت و بهرهبرداری از منابع در رایانش ابری
احمد محسن پورگلروئیه - مهدی رضاپورمیرصالح
حریم خصوصی کاربران در الگوریتمهای یادگیری ماشین: تهدیدها و راهکارها
لیلا سامان آذری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1