0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر هوش مصنوعی در کیفیت خدمات آنلاین بانکی
نویسندگان :
بهارک یادگار جمشیدی
1
زهرا شرقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،کیفیت خدمات،بانک
چکیده :
در دهه های اخیر، هوش مصنوعی AI به عنوان یک فناوری نوظهور در بهبود کیفیت خدمات آنلاین بانکی نقش چشمگیری ایفا کرده است.از ایجاد تجربه کاربری شخصی سازی شده تا افزایش امنیت تراکنش ها، AI توانسته است عملکرد سیستم های بانکی را متحول کند.این مقاله با رویکرد مروری، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در خدمات آنلاین بانکی، مزایا، چالش ها و راهکارهای بهبود آن پرداخته است.نتایج نشان می دهد که استفاده از AI در سیستم های بانکی می تواند رضایت مشتریان را افزایش دهد، هزینه های عملیاتی را کاهش دهد و امنیت را ارتقا دهد. همچنین پیشنهادهایی برای بهبود بهره برداری از این فناوری در خدمات بانکی ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری جامع بر اجتماعی شدن مالی
علیرضا هوشمندی - امید پورحیدری - امیرحسین تائبی نقندری
تأثیر محافظهکاری حسابداری بر ارزش شرکت با تأکید بر نقش متنوع سازی شرکتی
ابراهیم نویدی عباسپور - فاطمه منافی
نظریه پایداری و ذینفعان: دیدگاه فرآیندی
رعنا شهداور - لیلا مهدیوند - مریم حسن پور
بررسی نقش فناوری هوش مصنوعی در فرآیند ایجاد مدل خدمات دستگاه خودپرداز
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - آیدا محمدی - ساحل پرسته
تاثیر بعد استراتژی مالی وبعد پاسخگویی برکیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان )مورد مطالعه : فروشگاه افق کوروش(
حسین بوذری
مزایای هوش مصنوعی در تصمیم گیری عملیاتی
مهدی محمدی امین - مهدی فرساد - هادی محمدی امین
افزایش پیش بینی بازار سهام از طریق هوش مصنوعی
سهیلا صمدی گلوجه - اسما حیدری پناه - زهرا علی لیواری - فاطمه خالقیان
قوانین و مقررات مربوط به هوش مصنوعی: چالشها و فرصتها
محمد جعفری
بررسی عوامل موثر بر بهبود مالیات ستانی از اقتصاد دیجیتال در کشور (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی استان تهران)
نسار احمدی - ملک تاج ملکی اسکوئی
نگاهی جامع به مسئولیت اجتماعی و نقش برجسته آن در مدیریت سازمانها و بنگاههای تجاری
قاسم رحیمی ریگی - محسن رشیدی باغی - مهنام ملایی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1