0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر هوش مصنوعی در کیفیت خدمات آنلاین بانکی
نویسندگان :
بهارک یادگار جمشیدی
1
زهرا شرقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،کیفیت خدمات،بانک
چکیده :
در دهه های اخیر، هوش مصنوعی AI به عنوان یک فناوری نوظهور در بهبود کیفیت خدمات آنلاین بانکی نقش چشمگیری ایفا کرده است.از ایجاد تجربه کاربری شخصی سازی شده تا افزایش امنیت تراکنش ها، AI توانسته است عملکرد سیستم های بانکی را متحول کند.این مقاله با رویکرد مروری، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در خدمات آنلاین بانکی، مزایا، چالش ها و راهکارهای بهبود آن پرداخته است.نتایج نشان می دهد که استفاده از AI در سیستم های بانکی می تواند رضایت مشتریان را افزایش دهد، هزینه های عملیاتی را کاهش دهد و امنیت را ارتقا دهد. همچنین پیشنهادهایی برای بهبود بهره برداری از این فناوری در خدمات بانکی ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری سیستماتیک بر کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص تهدیدات سایبری در زنجیره تأمین رایانش ابری
اسماعیل قاسمی - شاهین سمیع عادل
استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی
مهدی محمدی امین - مهدی فرساد - هادی محمدی امین
مروری بر روش های هوش مصنوعی توضیح پذیر
الهه محمدی - آزاده سلطانی
Modifying the electricity consumption pattern by designing an intelligent machine learning model with the XG Boost algorithm
Raha Pakzad
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، تأمین مالی بدهی و مدیریت سود در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها
محدرضا پژوهی
مروری بر نظام مسئله پیشبینی محبوبیت اخبار و الگوریتمهای ارائه شده برای آن
مجتبی ولی پور - مجید عبدالرزاق نژاد
آینده حرفه حسابرسی در پرتو هوش مصنوعی و تکنولوژی های نوین
مهدی مرادزاده فرد - غلامحسین دوانی - پروانه خالقی
چالش های تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنعت با رویکرد توسعه پایدار
رضا صبوری - ناصر فقهی فرهمند - سلیمان ایران زاده
تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر کیفیت حسابرسی با نقش میانجی پذیرش هوش مصنوعی
حسین نیک آسا - حیدر محمدزاده سالطه
شناسایی و تفکیک خودکار ضایعات بیماری مولتیپل اسکلروزیس در MRI با استفاده از معماری بهینه شده U-NET
مریم فتحعلی زاده اصل سرکندی - علی پورقاسم
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1