0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پروژه در زمینههای زنجیره تأمین
نویسندگان :
فرشاد زارعی
1
1- قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)-هلدینگ تخصصی نیرو-موسسه فجر
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،مدیریت زنجیره تامین،مدیریت پروژه،فناوری شناختی
چکیده :
هوش مصنوعی به طور مداوم در حال تصاحب تعداد بیشتری از وظایف در حوزههای مختلف تجاری است. به طور مداوم، استفاده از آن در مدیریت پروژههای مرتبط با زنجیره تأمین نیز در حال افزایش است. هدف این مقاله بررسی نقش فناوریهای هوش مصنوعی (AI) در مدیریت پروژه (PM) انجام شده در زمینههای زنجیره تأمین (SC) است. علاوه بر این، با تأکید بر چالشها و ریسکهای ادغام مرتبط با AI و پیشبینیهای آینده در مورد هوش مصنوعی و استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت پروژه و سطح فعالیتها و عملیاتهایی که میتوانند توسط الگوریتمها انجام شوند، تمرکز بر توضیح ارتباط بین مدیریت پروژه در زنجیره تأمین و هوش مصنوعی است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Application of Nanomaterials in Biomaterials for the Regeneration of Bone and Cartilage Tissues
Behnaz Alijani - Niloufar Kazami
چارچوب سلسلهمراتبی مبتنی بر مدل انتشار شرطی و شبکه پیشبینیکننده برای تولید و بازشناسی توامان حالات چهره
علی محمدپزنده - عمادالدین فاطمیزاده
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین عدم اطمینان اقتصادی و متنوعسازی شرکتی
ناهیده شاهنده ننه کران - امین آرام گر - مهدی عبدالهی شتربانی
بررسی تاثیر اجتناب مالیاتی بر اهرم مالی و جریان نقدی
صفیه سلیمان نژاد - امید پایدار خیابانی - احمد شاهی - محمد هاشم نژاد سراجه لو
بررسی عملکرد یادگیری عمیق و تاثیر آن بر پزشکی هوشمند
فاطمه علی فرسنگی - سوده شادروان - مهدی نجفی فرد
Experimental Framework for Quantifying Muscle Force-Length Behavior in Dynamic Exercise
Erfan Farahani - Manizheh Zakeri - Mohammad-Reza Sayyed Noorani
تاثیر کوته بینی مدیریتی بر عملکرد پایداری شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
رعنا شهدآور - مهدی پورعلی
یشبینی فرار مالیاتی مؤدیان حقوقی با تاکید بر مولفههای اقتصادی، مؤدیان و حسابرسان مالیاتی؛ با تکیه بر هوش مصنوعی
حسین بوذری
Improving Generalization in MRI-Based Deep Learning Models for Total Knee Replacement Prediction
Ehsan Karami - Hamid Soltanian-Zadeh
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
زهرا علی میرزائی - حسین بوداقی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1