0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تأثیر فعالیت های بازاریابی تجربی بر تجربه مشتری در متاورس: نقش واسطه ای سهولت درک شده و سودمندی درک شده و تأثیر آن بر عشق به برند
نویسندگان :
آیسان خضرلو
1
سید جعفر زنوزی
2
1- دانشگاه ارومیه
2- دانشگاه ارومیه
کلمات کلیدی :
بازاریابی متاورسی،تجربه مشتری،سودمندی درک شده،سهولت درک شده،عشق به برند
چکیده :
تحول در دنیای دیجیتال و ظهور بحران های جهانی در اقتصاد باعث شده که کسب وکار ها تحولاتی در استراتژی ها و شیوه های بازاریابی خود ایجاد کنند تا با چشم انداز بازار در حال توسعه همگام باشند که بازاریابی در متاورس می تواند یک رویکرد تحولی در این عرصه باشد. با بررسی تجربه مشتری در محیط متاورس با ترکیبی از محرک های فنی، اجتماعی، و اقتصادی می توان علاقه به شناخت و فعالیت در محیط متاورس را در میان عموم افزایش داد. تحقیق حاضر از نوع کاربردی و به روش توصیفی - پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کاربران فعال در متاورس در سطح جهان میباشندکه با روش نمونهگیری از نوع تصادفی ساده بوده بدین صورت که بهصورت تصادفی در محیط متاورس اطلاعات موردنیاز پژوهش از بین حاضرین در محیط و خریداران و فروشندگان NFT جمع آوری شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد مبتنی بر طیف لیکرت است. برای پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ بهره گرفته شد. تجزیهوتحلیل دادهها با بهرهگیری از روش معادلات ساختاری و به کمک نرمافزار اس پی اس اس نسخه 26 و اسمارت پی ال اس نسخه 3 انجام شد. یافتهها حاکی از آن است که بازاریابی تجربی متاورسی تأثیر مثبت و معناداری بر تجربه مشتری دارند. تجربه مشتری نیز به طور مستقیم بر عشق به برند تأثیرگذار است. همچنین، نقش میانجی سهولت درک شده و سودمندی درک شده در روابط بین متغیرها تأیید شده است.این مطالعه راه هایی را برای تعامل بهتر در دنیای متاورس و همچنین تفاوت هایی که در ترجیحات و نیازهای افراد در دنیای متاورس و دنیای فیزیکی وجود دارد را به تصویر کشیده و به برند ها کمک می کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تهدیدهای حریم خصوصی در شهرهای هوشمند
محمد امیری نسب - محمد عادلی نیا
طبقه بندی دقیق تومورهای مغزی با رویکرد ترکیبی EfficientNetB4 و ترنسفورمر بینایی
الهه الهی پرست باقری - افشین ابراهیمی
Plasma Electrolytic Oxidation-Derived HAp–Ta₂O₅ Coatings on Ti6Al4V for Biomedical Applications
Milad Hosseini - Jafar Khalil allafi - Mir saman Safavi
بهبود راهکار انتخاب ویژگی ترکیبی با ارزیابی یکپارچه روابط خطی و غیرخطی ویژگیها
سید مجتبی سیف
Backward Walking Under Dual-Task Conditions Among Young Adults: A Potential Tool for Early Detection of Gait Instability and Fall Risk
Zahra Ouni - Hassan Khoudeh - Mina Niknam - Fariborz Rahimi
مدلسازی عددی اندرکنش آکوستیک - سیال برای بهبود کیفیت اختلاط در میکروکانال سامانههای زیستی
رسول عدلی بیله سوار - فرهاد صادق مغانلو - محمد وجدی حکم آباد
The Technological Pillars of Smart Hospitals: A 2022–2025 Review of IoMT, Wearables/RTLS/RFID, Robotics (IoRT), and VR/AR
Ali Karaminejad - Naeme Kadkhodai Eliaderani - Sahar Jafari - Mahdi Jafari Asl
مروری بر ترجمه زبان های ناشناخته یا باستانی با استفاده از یادگیری عمیق
علی عبدالعظیمی - سید حسن مرتضوی
نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی فرآیندهای بازاریابی دیجیتال برای کسبوکارهای صنعتی
جواد قهرمان زاده
Simulation and evaluation of the impact of magnetic source geometry on mechanical stress and magnetic flux distribution in cancerous tumors
Alireza Heydari - Mahdi Halabian - Borhan Beigzadeh - Majid Siavashi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1