کسبتایم حامی رسانهای اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی شد
حمایت معنوی کسبتایم از اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، مهدی بیباک بنیانگذار کسبتایم اظهار داشت: کسبتایم با هدف انتشار و پوشش اخبار کسبوکار، هوش مصنوعی و رویدادهای مرتبط با این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده است و خوشبختانه طی هماهنگیهای صورت گرفته به عنوان حامی رسانهای در کنار مدیران اجرایی و برگزار کنندگان این کنفرانس خواهد بود. وی تصریح کرد: امیدواریم با انتشار دقیق و سریع اخبار به بهتر دیده شدن این کنفرانس تخصصی و ملی کمک کنیم.