0% Complete
فارسی
Home
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
Authors :
فرزاد توکلی
1
معصومه خوانچه سپهر
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
Keywords :
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی،SCRM،مدیریت ارتباط با مشتری،CRM،وفاداری مشتری،customer loyalty،هوش مصنوعی،artificial intelligence
Abstract :
در دنیای رقابتی امروز,سازمان ها با چالش های متعددی در زمینه جذب و حفظ مشتری مواجه هستند. وفاداری مشتری به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت در بازارهای رقابتی,موضوعی است که همواره مورد متخصصان بازاریابی قرار دارد.در این مقاله تلاش شده است تا بابررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و نیز مدیریت ارتباط با مشتری نقش این دو ریکرد در ارتقای وفاداری مشتریان تبیین گردد.S C R M اجتماعی این رویکرد ها با بهره گیری اجتماعی از ارتباطات انسانی و فناوری های نوین ,تجربه مشتری را بهبود می بخشد. این بخش، مدیریت حضور اجتماعی برند در رسانههای اجتماعی و مدیریت و اجرای تعاملات با مشتری را بر عهده دارد. اجتماعی مشاهده می شود دو بخش تجارب مشتری و طرفداران مشتری استCRMتغییر اساسی دیگری که در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سنتی، مشتری نقش بدون مشارکت و ارتباط دارد، ولی در نوع اجتماعی این نقش به کلی تغییر کرده و نقش محوری در چگونگی فعالیت یک سازمان دارد.در این مقاله مفهوم وفاداری مشتریان در دنیای رقابتی امروز و نقش کلیدی مشتری در حفظ و بقای سازمان و تعاملات جدید و نوین( با ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن مجازی و دیجیتال و هوش مصنوعی) با مشتری در جهت فروش بیشتر محصولات و جمع آوری اطلاعات جهت افزایش رضایت مشتری مطرح شده است.مدل مفهومی و محاسباتی در این مقاله به همراه پیشنهادات کاربردی ارائه شده است.وفاداری مشتری تعهد تکرار خرید از یک محصول یا برند خاص می باشد وکسبوکارها بهطور فزایندهای از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکنند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و خدمات مشتریان خود را به سطحی جدید ارتقا دهند.از چت بات های هوشمند گرفته تا تحلیل دادههای بزرگ، هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا به طور مؤثرتری با مشتریان خود تعامل کنند.ایده اصلی پشت وفاداری مشتری این است که به آنها ارزشی ارائه دهیم که آنها را وادار به وفاداری به برند ما کند.
Papers List
List of archived papers
بررسی نقش فناوری هوش مصنوعی در فرآیند ایجاد مدل خدمات دستگاه خودپرداز
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - آیدا محمدی - ساحل پرسته
شناسایی قدرت پسورد با استفاده از روشهای یادگیری ماشین دسته جمعی
مهناز درودی - سیدحسن مرتضوی زارچ - فاطمه زارع مهرجردی - محسن سرداری زارچی
ارائه مدل یادگیری ماشین برای پیش بینی بازار مالی قیمت مسکن مبتنی بر یادگیری عمیق
زیبا نصیری - حسین اقبالی - محمدعلی اقبالی
مرور نظاممند ادبیات: نوآوریها و چالشهای مدیریت زنجیره تأمین جهانی در عصر دیجیتال:نقش فناوریهای پیشرفته و استراتژیهای تابآور
ساجده غلامی چهارطاق - نازنین عصمتی
بررسی تأثیر اطلاعات محیطی شرکت و ریسک عدم بازپرداخت بدهیها بر ریسک سقوط قیمت سهام با توجه به نقش تعدیلگر بحران کمآبی
زهره حاجیها - شهرام کامکار
بررسی مفاهیم و کاربردهای جدید در حوزه یادگیری عمیق
سید حسن مرتضوی - علی عبدالعظیمی
نگاهی جامع به تکنیک دلفی فازی و چگونگی بهکارگیری آن در پژوهشهای کیفی
قاسم رحیمی ریگی - محسن رشیدی باغی - مهنام ملایی
Optimization and Novel insights: The convergence of Quantum Computing and Data Science in Engineering Application
Nayereh Majd
تاثیر ابزارهای هوش مصنوعی بر عملیات حسابداری و حسابرسی در ایران با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری حاکمیت فناوری اطلاعات
میلاد تابع اصفهانی - زهره زیودار
سواد مالی و رونق گردشگریT مطالعه موردی گردشگران شهر یزد
محمدعلی فیض پور - مهدیه پیروی - ریحانه بابائی - جمال برزگری خانقاه
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3