0% Complete
فارسی
Home
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
Authors :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
Keywords :
هوش مصنوعی،رضایت مشتری،وفاداری مشتری
Abstract :
در این تحقیق، به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش میانجی وفاداری مشتری در بانک تجارت خواهیم پرداخت. هدف از این پژوهش، شناسایی چگونگی اثرگذاری هوش مصنوعی بر رضایت مشتری و نقش وفاداری در این فرآیند است تا بتوان راهکارهای مؤثری برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکی ارائه داد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها توصیفیـ پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش را مشترین بانک تجارت تشکیل دادند که تعداد آنها نامحدود است که نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد شد. روش نمونهگیری تصادفی ساده می باشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود و برای سنجش متغیرها استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها و آزمون فرضیات پژوهش با مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار SmartPLS3 انجام پذیرفت. نتایج بدست آمده از ازمون فرضیهها نشان داد هوش مصنوعی بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش مصنوعی بر وفاداری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. وفاداری مشتریان بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین وفاداری مشتریان بر رابطه بین هوش مصنوعی و رضایت مشتری و بانک تجارت نقش میانجیگری مثبت و معناداری داشت. وفاداری مشتری به معنای تمایل او به ادامه استفاده از خدمات یک بانک خاص و همچنین توصیه آن به دیگران است. بانک تجارت، با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی، میتواند تجربهای منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم آورد و در نتیجه رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهد.
Papers List
List of archived papers
نقش یادگیری عمیق در توسعه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنعت، تجارت و زنجیره تأمین
آیدا مهرنیا
نقش هوش مصنوعی در تحول تجارت الکترونیک: مروری بر روشها و چالشها
الهام آزادی مرند
پردازش پیشرفته تصاویر برای شناسایی نوع سلول خونی: قطعهبندی، استخراج ویژگی و مدل گراف بر پایه نمونه گیری و تجمیع
حوریا خرمکی - سید مهدی صالحی - مهدیه قاسمی
کاربردها، تکنیکها، چالشها و ملاحظات اخلاقی و اجتماعی در سیستمهای پیشنهاددهنده
کیانا رحیمی - سمانه شیبانی
مزایای هوش مصنوعی در تصمیم گیری عملیاتی
مهدی محمدی امین - مهدی فرساد - هادی محمدی امین
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان موبایل با نقش میانجی گری عشق به برند(مطالعه موردی: برند سامسونگ)
زهرا علی میرزائی - حسین بوداقی
بررسی تأثیر ارائه صورت تغییرات حقوق مالکانه بر کیفیت اطلاعات حسابداری
سید علی میرنژاد - جمال برزگری خانقاه - فاطمه زه تابیان یزدی
حریم خصوصی کاربران در الگوریتمهای یادگیری ماشین: تهدیدها و راهکارها
لیلا سامان آذری
شناسایی رابطه غیرخطی بین قدرت سیگنال و مصرف باتری در کنتورهای هوشمند آب با استفاده از XGBoost
محمد رستمی - فضل الله ادیب نیا
جایگاه هوش مصنوعی در آینده اقتصاد ایران
سید کمال صادقی - فاطمه نمازی - هانیه پور مهدی
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3