0% Complete
فارسی
Home
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر بعد استراتژی مالی وبعد پاسخگویی برکیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان )مورد مطالعه : فروشگاه افق کوروش(
Authors :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
Keywords :
تاثیر گذاری بعد مالی و بعد پاسخگویی،کیفیت خدمات درک شده،رضایت و خشنودی مشتریان فروشگاه افق کوروش،ارزش های شخصی،رویکرد فرهنگی
Abstract :
هدف: این تحقیق بررسی می کند که چگونه تاثیر بعد مالی و بعد پاسخگویی بر کیفیت خدمات درک شده بر خشنودی مشتریان درتاریخ مشترک بر ارزشهای فرهنگی و شخصی مراجعین و مشتریان می گذارد و بر درک آنها از پاسخگویی و رضایت خدمات در یک سرویس ارتباطی باال )خدمات فروشگاه افق کوروش( تأثیر می گذارد.هدف این تحقیق بررسی چگونگی نقش ارزش های شخصی و رویکرد فرهنگی در تاثیر گذاری تاثیر بعد مالی و بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت وخشنودی مشتریان از خدمات فروشگاه افق کوروش بوده است . روش : پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطالعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهشی شامل مراجعین بیمار به وب سایت فروشگاه افق کوروش که حجم نمونه 384 نفری از بین آنها انتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده موردسنجش قرارگرفته است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخصهای مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزارSPSS 24 و برای تجزیهوتحلیل آمار استنباطی از مدل معادالت ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفادهشده است. یافتهها: ارزش های شخصی نقش تعدیل گری در تاثیر گذاری بعد مالی و بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت و خشنودی مشتری فروشگاه افق کوروش دارد.رویکرد فرهنگی نقش تعدیل گری در تاثیر گذاری مالی و بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت مشتری در فروشگاه اغق کورش دارد. نتیجهگیری: بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معنی داری دارد .ارزش های شخصی و رویکرد فرهنگی در تاثیر گذاری بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان فروشگاه افق کوروش,ارزش های شخصی ، رویکرد فرهنگی نقش جدی دارد.
Papers List
List of archived papers
تاثیر عدم نقد شوندگی سهام بر خطر سقوط قیمت سهام با تاکید بر مالکیت مدیریتی
ناهیده شاهنده ننه کران - عرفان اصغرپور فخری وند
بررسی تأثیر هوش مصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات گردشگری سلامت
حسام رضایی - متین رحیمی مرام - مریم مصلح
نقش حاکمیت شرکتی و شهرت در افشا مسولیت اجتماعی شرکت و عملکرد شرکت
رسول عبدی - سعید فردوسی
کاربرد هوش مصنوعی در بهینهسازی پردازش معاملات مالی: مدل های مفهومی و آیندهپژوهی
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - لیلا حسین آبادی
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی: نقش واسطه ای بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: اداره مالیاتی شهر تبریز)
نیما صدری نوبرزاده - پریسا صدری نوبرزاده
مخابرات و اینترنت اشیا: زیرساختهای نوین برای اقتصاد دیجیتال
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - آمنه احمدی - شکوفه گرینی - حسنا هاشم بیگی
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند
مریم مقرب صمدی
تحولات شهری و گردشگری هوشمند در شهرهای ایران
ریحانه بابائی - محمدعلی فیض پور
بهبود طبقه بندی احساسات نظرات مشتریان آمازون با جنگل تصادفی
فائزه مختارآبادی - وحید خطیبی بردسیری
بررسی ارتباط بین توانایی مدیریت و محدودیت مالی با تاکید بر نقش دانش مالی هیئت مدیره در شرکتهای دانش بنیان پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
آروین نیک نام - قادر بابائی
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3