0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
محاسبات کوانتومی در عمل: از تئوری تا پیادهسازی تجاری
نویسندگان :
محمد عادلی نیا
1
1- دانشگاه ملی مهارت
کلمات کلیدی :
محاسبات کوانتومی،کیوبیت،، برهمنهی،درهمتنیدگی،رمزنگاری،بهینهسازی،یادگیری ماشین،تجاریسازی
چکیده :
محاسبات کوانتومی، مبتنی بر اصول مکانیک کوانتومی مانند برهمنهی، درهمتنیدگی و تداخل، پتانسیل انقلابی در علوم کامپیوتر دارد. این فناوری با استفاده از کیوبیتها امکان انجام محاسبات پیچیده را با سرعت بیسابقهای فراهم میکند. این مقاله اصول نظری محاسبات کوانتومی، شامل کیوبیتها و دروازههای کوانتومی، و پیشرفتهای اخیر در پیادهسازی تجاری را بررسی میکند. کاربردهای عملی در رمزنگاری، بهینهسازی، یادگیری ماشین، شبیهسازی مواد و مدلسازی مالی مورد توجه قرار میگیرد. چالشهای فنی مانند نویز کوانتومی و مقیاسپذیری، و موانع اقتصادی و استانداردسازی نیز تحلیل میشوند. این مطالعه چشمانداز آینده این فناوری، راهکارهای غلبه بر موانع و نقش آن در حل مسائل جهانی را مورد بحث قرار میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A Model for Predicting Customer Purchase Intentions in Digital Marketplace
Salman Nazari-Shirkouhi - Reihane Zarei Babaarabi - Mohammad Abdollahi
تبیین روابط بین ،استراتژی مالی رقابتی ، توانمندی های بازاریابی و عملکرد سرمایهگذاری صادراتی با تکیه بر دیدگاه مبتنی بر منابع
حسین بوذری
نقش هوش مصنوعی در تحول بهرهوری وتجربه مسافر در ایستگاههای مسافری راه آهن های مدرن ومقایسه آن با راه اهن های شهرهای ایران
طیبه قربان خانی - فرهاد احمدی
مدیریت زنجیره تأمین پایدار، اقتصادهای نوظهور، فناوری بلاکچین، دادههای مکانی، شفافیت، ردیابی و اعتماد اجتماعی
علیرضا خرمی
تأثیر بالکچین بر امنیت و شفافیت در تراکنش های مال ی: نوآوری و چالشها
مهسا رحیمی - مصطفی جوینده
مروری بر نظام مسئله پیشبینی محبوبیت اخبار و الگوریتمهای ارائه شده برای آن
مجتبی ولی پور - مجید عبدالرزاق نژاد
بازیابی لحظات ویدئویی در بازیهای رایانهای: از مدلهای زبانی بزرگ تا یادگیری تقابلی
محمد گل زوری - پارسا ذاکرحیات - مصطفی عمری
Enhancing Audit Quality through Artificial Intelligence
Ebrahim Navidi Abbasspoor - Elnaz Maleki
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
شبنم سخی نیا
چالشها و فرصتهای نگارش و فرایند داوری مقالات با هوش مصنوعی
مرضیه باباشپور اصل
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1