0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تحلیلی جامع بر روندهای نوین بازاریابی محتوایی در فروشگاههای آنلاین در سالهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵
نویسندگان :
سید رامان سیدی
1
آرش احمدی
2
مریم باباپیری
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
بازاریابی محتوایی،فروشگاه آنلاین،ترند دیجیتال
چکیده :
در دنیای دیجیتال امروزی، بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال شناخته میشود. تغییر رفتار مصرفکنندگان، توسعه فناوریهای نوین و رقابت شدید میان برندهای آنلاین، باعث شده تا بازاریابی محتوایی به جایگاه برجستهای دست یابد. فروشگاههای آنلاین برای حفظ سهم بازار و جلب وفاداری مشتریان ناچارند از استراتژیهای هوشمندانه و دادهمحور بهرهمند شوند. این مقاله با بهرهگیری از روش تحقیق توصیفی، به بررسی و تحلیل روندهای نوین بازاریابی محتوایی در سالهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ میپردازد. محورهای اصلی شامل هوش مصنوعی، شخصیسازی محتوا، محتوای ویدئویی کوتاه، گیمیفیکیشن، سئو بصری و صوتی، استفاده از میکرواینفلوئنسرها و محتوای تولیدشده توسط کاربران است. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که فروشگاههایی که به سرعت با فناوریهای نوین همگام میشوند و تجربهای تعاملی و شخصیسازیشده برای کاربران فراهم میکنند، موفقتر هستند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی محرکهای گزارشگری پایداری مبتنی بر تئوری مشروعیت
مجید باباخانی - نبی نجفی - سعید صمیمی
بهینهسازی نظارت هوشمند در اتوماسیون صنعتی از طریق ادغام اینترنت اشیا و پهپاد
سولماز سرخی اسبقی - محمود محصل فقهی
بازاندیشی در تحول آموزش و توسعه مهارت در عصر هوش مصنوعی؛ مروری تحلیلی بر تجربه آموزش نوین در ایران
خدیجه سلیمیان ریزی - حسین کاظمی
کاربرد بلاکچین در اینترنت اشیا :فرصت ها و چالش ها
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - فاطمه جستجو - مهلا شریفی
تاثیر حسابداری ذهنی و هوش مصنوعی بر فرآیند تصمیم گیری مالی و مزایا و معایب آن
علی نمازیان - علی رضائی پور
Application of machine learning approach for prediction the heat capacity of amine
Aboozar Khajeh
بلاکچین برای آینده مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنعت چهارم
زهرا کرمی
کاربردهای الگوریتم فراابتکاری ماهی پاککننده در اینترنت اشیا
زهرا ترتیبیان - علی اکبر نقابی
تحولات شهری و گردشگری هوشمند در شهرهای ایران
ریحانه بابائی - محمدعلی فیض پور
A Model for Predicting Customer Purchase Intentions in Digital Marketplace
Salman Nazari-Shirkouhi - Reihane Zarei Babaarabi - Mohammad Abdollahi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1