0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند (نمونه موردی گالری چرم امینی)
نویسندگان :
لیلا امینی راد
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،شهرت برند،مسئولیت اجتماعی شرکت
چکیده :
در سال های اخیر،بسیاری از سازمان ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارای ها،برند محصولات/خدمات آنها می باشد.ارزش ویژه برند هر سازمانی بازتابی از رعایت مسئولیت اجتماعی توسط آن هاست.مسئولیت اجتماعی نه تنها موجب بهبود اوضاع سازمان ها میشود بلکه بر ارزش ویژه برند آنها تاثیر به سزایی دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند است.تحقیق حاضر،از نظر هدف،کاربردی و بر حسب روش تحقیق توصیفی علی می باشد.جامعه آماری این پژوهش،مشتریان گالری چرم امینی می باشد و از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد وونگ و بوی (2023) استفاده شد جهت تحلیل داده ها و تآیید روابط بین متغیر ها و عوامل از طریق تحلیل عاملی تآییدی و تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده ازنرم افزار اسمارت پی ال اس نسخه3 انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد. مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر انعطاف پذیری مالی بر رابطه بین مدیریت ریسک و اجتناب مالیاتی
علیرضا عظیمی ثانی - رضا پورتقی
بررسی ابزارهای حسابداری در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه بلاکچین
میلاد هاشم زاده
مرور نظاممند ادبیات: نوآوریها و چالشهای مدیریت زنجیره تأمین جهانی در عصر دیجیتال:نقش فناوریهای پیشرفته و استراتژیهای تابآور
ساجده غلامی چهارطاق - نازنین عصمتی
تحلیل تنش روتور توربین گازی به کمک آنالیز حساسیت
پروانه امجدیان
کاربردهای پیشرفته هوش مصنوعی در تحول تجارت الکترونیک: از شخصیسازی تا تصمیمگیری شناختی
علی غلامنتاج - محمد عرفان رحمانیان کوشککی - امیدرضا حمیدی نیا - عباسعلی میرزایی فرد
تاثیر ویژگی های کمیته حسابرسی و حسابرس داخلی بر به موقع بودن گزارشگری مالی
غلامعلی شریفی
چالش های تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنعت با رویکرد توسعه پایدار
رضا صبوری - ناصر فقهی فرهمند - سلیمان ایران زاده
تبیین ابعاد و مؤلفههای مؤثر بر موفقیت مالیات کسب و کارهای نوپا مبتنی بر قابلیتهای نوآورانه با رویکرد هوش مصنوعی در شرایط اقتصاد امروز
حسین بوذری
کاربردهای کلانداده در حسابداری: شناسایی تقلبهای مالی و ارتقاء شفافیت مالی
الناز شاکری فر
مروری سیستماتیک بر کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص تهدیدات سایبری در زنجیره تأمین رایانش ابری
اسماعیل قاسمی - شاهین سمیع عادل
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1