0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر رویکرد نگرشی مشتریان در بانکداری
نویسندگان :
امیر محمدپور
1
یاسین فخیم عبدالهی
2
محمد همت زاده
3
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه آزاد تبریز
3- دانشگاه آزاد تبریز
کلمات کلیدی :
کیفیت خدمات،ارزش درک شده،تصویر شرکت،رویکرد نگرشی
چکیده :
هدف پژوهش حاضر تعیین تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر رویکرد نگرشی مشتریان می باشد. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، تحلیلی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعه ی آماری پژوهش، مشتریان شعب بانک صادرات کلان شهر تبریز می باشد. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد 385 نفر به دست آمده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات از روشهای آماری توصیفی و استنباطی استفاده شده و برای توصیف آماری متغیرها، توزیع فراوانی و شاخصهای مرکزی و پراکندگی محاسبه شد و همچنین برای آزمون استنباطی فرضیه ها از آزمونهای پیرسون و رگرسیون خطی چندگانه به روش گام به گام و برای انجام محاسبات مربوط به تجزیه و تحلیل اطلاعات از بسته های نرم افزاری اس پی اس اس استفاده شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر رویکرد نگرشی مشتریان تاثیر دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری برسیاست های مالیاتی ارزهای دیجیتال : چالش ها و فرصت ها در دنیای اقتصاد نوین
نعمت رستمی مازویی - بهروز رادپور
ارتباط بین عملکرد پایداری و سرمایه گذاری بیشتر و کمتر از حد
سعید انور خطیبی - علی زارع بهتاشی
نقش حسابداری مدیریت در استراتژی فرهنگ سازمانی و مالیاتی
علی نمازیان - حمیدرضا فیروزآبادی
تأثیر گردش سیاسی بر رفتار گزارشگری حسابرس با تأکید بر اندازه موسسه حسابرسی
فریور بلندنظر - مرتضی خانلاری
چالشهای بودجهریزی بر مبنای عملکرد با رویکرد گزارشگری یکپارچه در بخش عمومی ایران
جواد پورغفار - مریم عرفان اسفنجانی - امیرعطا علیزاده
ارتباط بین اطمینان بیش از حد مدیرعامل و خطر اخلاقی
عیسی ابیضی
واقعاً چه چیزی در جلوگیری از تقلب علیه سازمان ها مؤثر است که تصمیم گیرندگان باید بدانند؟
شبنم بالازاده قره باغی - سعید مصدق - اسماعیل عبادی
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین عدم اطمینان اقتصادی و متنوعسازی شرکتی
ناهیده شاهنده ننه کران - امین آرام گر - مهدی عبدالهی شتربانی
افزایش پیش بینی بازار سهام از طریق هوش مصنوعی
سهیلا صمدی گلوجه - اسما حیدری پناه - زهرا علی لیواری - فاطمه خالقیان
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر مالی سازی شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
حیدر محمدزاده سالطه - محمد احسانی - سید علی موسوی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.2.5