0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تأثیر هوش مصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات گردشگری سلامت
نویسندگان :
حسام رضایی
1
متین رحیمی مرام
2
مریم مصلح
3
1- دانشگاه آزاد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد تهران غرب
3- دانشگاه آزاد تهران غرب
کلمات کلیدی :
تحلیل داده،رضایت مشتریان،گردشگردی سلامت،منطق فازی،هوش مصنوعی فازی
چکیده :
این پژوهش با هدف بررسی هوش مصنوعی برای خدمات خدمات گردشگری سلامت انجام شده است. با توجه به رشد روزافزون استفاده از فناوریهای هوش مصنوعی در صنعت گردشگری، بهویژه در حوزه سلامت، ارزیابی این فناوری بر روی کیفیت زندگی است. جامعه آماری پژوهش شامل 300 نفر از خدمات خدمات گردشگری در تهران بود که با استفاده از جدول مورگان، نمونه 169 نفر تعیین شده بود. داده ها با استفاده از پرسشنامه استاندارد که شامل 15 سوال در پنج بعد (کیفیت خدمات، دسترسی سهولت، دقت، پاسخگویی به خدمات و خدمات شخصی سازی) بود، جمع آوری شد. اعتبارنامه توسط خبرگان برآورد و روایی آن با ضریب آلفای کرونباخ 0.87 محاسبه شده است. برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که همه افراد هوش مصنوعی فازی تاثیر دارند بر رضایت آنها. بهویژه، بعد از «کیفیت خدمات» با ضریب بتا 0.41 بیشترین تأثیر را داشت. همچنین، همبستگی پیرسون نشان داد که بین هوش مصنوعی فازی و رضایت رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. یافتههای این تحقیق میتواند به بهبود کیفیت خدمات با استفاده از فناوریهای هوشمند کمک کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مفاهیم حسابداری مدیریت راهبردی در شرکتها، مزایا، معایب و راهکارها
علی نمازیان - علی محمدی
بهینهسازی نظارت هوشمند در اتوماسیون صنعتی از طریق ادغام اینترنت اشیا و پهپاد
سولماز سرخی اسبقی - محمود محصل فقهی
تحلیل نقش رایانش ابری در چابکی زنجیره تأمین
دکتر غلامرضا جمالی - توحید بهزادی فرد - حسن ایزدی فر
مروری بر ترجمه زبان های ناشناخته یا باستانی با استفاده از یادگیری عمیق
علی عبدالعظیمی - سید حسن مرتضوی
چیستی و چگونگی شناسایی انجمنها در شبکههای اجتماعی
غزاله حاجی آبادی - مجید عبدالرزاق نژاد
تحلیل و بهبود مقاومت به ضربه ترافیکی درب موتور پژو 206 به روش المان محدود هوشمند
محمدعلی سلیمان نژاد - رضا جاهدی
تاثیر کوته بینی مدیریتی بر عملکرد پایداری شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
رعنا شهدآور - مهدی پورعلی
تحلیل محتوا و دادهکاوی نظرات کاربران ایرانی درباره برندهای آرایشی منتخب در شبکههای اجتماعی با هوش مصنوعی
بهزاد بالازاده - حسین بوداقی - نازلی قراچورلو
شناسایی خودکار حملات روز صفر با رویکرد چندفازی در تولید امضاهای Snort
مازیار کریمی - سعید مهرجو
هوش مصنوعی و تحول مدیریت استعداد: گذر از رویکرد های سنتی به عصر تکنولوژی
مهسا کریمی دستنائی - مهدی ندری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1