0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
بررسی تاثیر برند سازی شخصی و سرمایه انسانی استراتژیک بر عملکرد شرکتهای تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان
نویسندگان :
علی فردوس مکان
1
1- دانشگاه آزاد تبریز
کلمات کلیدی :
برند سازی شخصی،سرمایه انسانی استراتژیک،عملکرد استراتژیک
چکیده :
این تحقیق با هدف بررسی تاثیر برندسازی شخصی و سرمایه انسانی استراتژیک بر عملکرد استراتژیک شرکتهای تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان اجرایی شد. جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان شرکتهای تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان بود که بر اساس جدول مورگان، تعداد 384 پرسشنامه به عنوان نمونه در میان جامعه آماری توزیع و جمعآوری گردید. اطلاعات گردآوري شـده توسط پرسشنامهها بهوسیله نرمافزار SPSS24 و AMOS24 با استفاده از مدل یابی معـادلات ساختاری مورد تجزیه و تحليل قرارگرفت. نتایج حاصل از تحلیل فرضیههای تحقیق نشان داد که برند سازی شخصی تاثیر مثبت و معناداری بر سرمایه انسانی استراتژیک شرکت های تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان دارد. سرمایه انسانی استراتژیک تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک شرکتهای تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش فناوری هوش مصنوعی در فرآیند ایجاد مدل خدمات دستگاه خودپرداز
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - آیدا محمدی - ساحل پرسته
کلیات قوانین و مقررات مرتبط با هوش مصنوعی
مجید حسن نژاد - مهدی خلفی
تاثیر قدرت مدیر عامل بر کیفیت گزارشگری مالی
یعقوب پور کریم - میلاد حبیب اللهی - ابوالفضل بخشی قیسناب
حریم خصوصی کاربران در الگوریتمهای یادگیری ماشین: تهدیدها و راهکارها
لیلا سامان آذری
بررسی تأثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین انحراف استراتژیک شرکت از صنعت و گزارشگری پایداری
ناصر مست چمن - محمد پورکریم
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان موبایل با نقش میانجی گری عشق به برند(مطالعه موردی: برند سامسونگ)
زهرا علی میرزائی - حسین بوداقی
پیاده سازی iot در زنجیره تامین، چالشها و فرصتها با در نظر گرفتن industry 4
مهدی رضایی - سلمان ولی محمدی
حفظ حریم خصوصی دادهها در اینترنت اشیای پزشکی (IoMT) با استفاده از یادگیری فدرال (Federated Learning) در معماری مه
سالار لطفی آقجه - نازنین خاکسبز - نیلوفر رنجبر
Modeling Customer Behavior in Online Stores Based on the RFM Model and Random Forest and SVM Algorithms
Somayeh Ebrahimi Emamchai - Nayere Zaghari
استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی
مهدی محمدی امین - مهدی فرساد - هادی محمدی امین
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1