0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند
نویسندگان :
مریم مقرب صمدی
1
1- دانشگاه پیام نور تهران غرب
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،عملکرد شرکت،چابکی مشتری،ظرفیت جذب
چکیده :
استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای کمک به سازمان ها در دستیابی به یک مزیت رقابتی به جذب کامل چنین فناوری در طول فرایندهای کسب وکار بستگی دارد. در تحقیق حاضر به تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند پرداخته شد. تحقیق فوق از نظر هدف، کاربردی واز منظر روش، توصیفی بود. تعداد نمونه، 168 نفر از کلیه مدیران وکارشناسان شرکت عامر اندیش هوشمند در شهر تهران است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون چولگی- کشیدگی به بررسی نرمال بودن متغیرها پرداخته شد. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شد. برای حصول اطمینان از روایی داشتن پرسشنامه ها، از نظرات ارزشمند استاد محترم راهنما استفاده شد و برای محاسبه پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شد. در بخش استنباطی برای پاسخ به سؤالهای پژوهش از مدل تحلیل عاملی تأییدی با استفاده از نرمافزارهای اس پی اس و اسمارت پی ال اس استفاده شد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که قدرت رابطه میان تمامی متغیرها مقدار قابل توجهی محسوب میشود و نشان میدهد همبستگی مشاهده شده معنادار است. بنابراین با اطمینان 95% تمامی فرضیه ها تایید شد، بطوریکه تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند تایید شد. همچنین یافته ها نشان می دهد که تمامی فرضیه ها تایید شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چالشها و فرصتهای نگارش و فرایند داوری مقالات با هوش مصنوعی
مرضیه باباشپور اصل
نقش مالکیت دولتی در ارتباط میان معیارهای غیرمالی و ریسک سقوط قیمت سهام
اکبر کنعانی - زهره نوروزی مرادلو - سیما فرزانه خلیفه لو - جابر نوشته زیوه
کاربرد هوش مصنوعی در کنترل کیفیت و بهره وری :رویکرد های علمی چالش ها و حاکمیت مسئولانه در صنعت
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - مرضیه شریفی - سیده مبینا موسوی
رابطه سیاست پولی و ورشکستگی شرکت با فرار مالیاتی
صفیه سلیمان نژاد - امید پایدار خیابانی - احمد شاهی - محمد هاشم نژاد سراجه لو
بهبود طبقه بندی احساسات نظرات مشتریان آمازون با جنگل تصادفی
فائزه مختارآبادی - وحید خطیبی بردسیری
بررسی تأثیر ابزارهای خلاق مبتنی بر هوش مصنوعی بر ایدهپردازی دانشجویان
ندا پرتونیا
حسابداران مدیریت و حسابداری مدیریت استراتژیک نقش فرهنگ سازمانی و سیستمهای اطلاعاتی
حبیب عباس فرمند
Edge AI for Real-Time UAV Data Processing
Mohammad Mahdi Salmani
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین متنوع سازی شرکتی و مالی سازی شرکت
احمد محمدی - سعید سودی - سونیا کیوان بد
بهبود راهکار انتخاب ویژگی ترکیبی با ارزیابی یکپارچه روابط خطی و غیرخطی ویژگیها
سید مجتبی سیف
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1