0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند
نویسندگان :
مریم مقرب صمدی
1
1- دانشگاه پیام نور تهران غرب
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،عملکرد شرکت،چابکی مشتری،ظرفیت جذب
چکیده :
استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای کمک به سازمان ها در دستیابی به یک مزیت رقابتی به جذب کامل چنین فناوری در طول فرایندهای کسب وکار بستگی دارد. در تحقیق حاضر به تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند پرداخته شد. تحقیق فوق از نظر هدف، کاربردی واز منظر روش، توصیفی بود. تعداد نمونه، 168 نفر از کلیه مدیران وکارشناسان شرکت عامر اندیش هوشمند در شهر تهران است که به روش نمونه گیری تصادفی ساده و براساس فرمول کوکران انتخاب شد که با استفاده از آزمون چولگی- کشیدگی به بررسی نرمال بودن متغیرها پرداخته شد. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شد. برای حصول اطمینان از روایی داشتن پرسشنامه ها، از نظرات ارزشمند استاد محترم راهنما استفاده شد و برای محاسبه پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شد. در بخش استنباطی برای پاسخ به سؤالهای پژوهش از مدل تحلیل عاملی تأییدی با استفاده از نرمافزارهای اس پی اس و اسمارت پی ال اس استفاده شد. نتایج تحقیقات نشان می دهد که قدرت رابطه میان تمامی متغیرها مقدار قابل توجهی محسوب میشود و نشان میدهد همبستگی مشاهده شده معنادار است. بنابراین با اطمینان 95% تمامی فرضیه ها تایید شد، بطوریکه تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند تایید شد. همچنین یافته ها نشان می دهد که تمامی فرضیه ها تایید شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در زنجیره تامین در صنعت آب و فاضلاب
محمد ناصرین - حمیدرضا رضوانی - افسانه نیک محمدی
اصول سرمایه گذاری پایدار در شهرداری ها
بهرام مظفر
تاثیر عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی بر کیفیت گزارشگری مالی
ابراهیم نویدی عباسپور - سیدعلی موسوی
بهبود طبقه بندی احساسات نظرات مشتریان آمازون با جنگل تصادفی
فائزه مختارآبادی - وحید خطیبی بردسیری
نقش مالکیت دولتی در ارتباط میان معیارهای غیرمالی و ریسک سقوط قیمت سهام
اکبر کنعانی - زهره نوروزی مرادلو - سیما فرزانه خلیفه لو - جابر نوشته زیوه
بررسی چالش ها و راهکارهای مدیریت منابع در شبکه های بی سیم اینترنت اشیا با تمرکز بر محاسبات مه و لبه
سعیده نادری - سید حمید غفوری مهدی آباد
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
فرزاد توکلی - معصومه خوانچه سپهر
Edge-Based Personalized Information Retrieval for Mobile Users Leveraging Federated Learning
Ebrahim Ebrahimi - Hamed Nazarian - Amin Mohammadi - Morteza Mohammadi zanjireh
تحلیلی جامع بر روندهای نوین بازاریابی محتوایی در فروشگاههای آنلاین در سالهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵
سید رامان سیدی - آرش احمدی - مریم باباپیری
نظریه بازی در کارآفرینی: مروری بر ادبیات
رعنا شهدآور - فاطمه اصدقی - فائزه فتحی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1