0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر ارزش های مشترک بر تبلیغات شفاهی، رضایت، اعتماد و تعهد (مطالعه ای در میان موسسات حسابداری استان زنجان)
نویسندگان :
صالح حسین نژاد آژیری
1
مجید پابرجای زنجانی
2
افسانه ملاجوادی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
ارزش مشترک
چکیده :
هدف اصلی پژوهش پیش رو بررسی تاثیر ارزش های مشترک مشتری محور بر تبلیغات دهان به دهان شفاهی، رضایت ، اعتماد و تعهد مشتری بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی به شیوه مدل سازی معادلات ساختاری بود. همچنین از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ زمانی در دسته تحقیقات مقطعی قلمداد گردید. جامعه آماری شامل مدیران، کارکنان و حسابداران موسسات حسابداری استان زنجان می باشد. تعداد جامعه نامتناهی و تعداد نمونه 384 نفر بود. روش نمونه گیری تصادفی بود. ابزار گردآوری پرسشنامه های استاندارد ارزش های مشترک رابین (2012)، تفاهم با مشتری راسل و همکاران (2013)، تعهد مشتری کارسن (2009)، اعتماد مشتری اسکات و همکاران (2013)، رضایت مشتری سالزبورگ (2009) و در نهایت پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان لی و همکاران (2017) می باشد. روش تحلیل داده ها در دو قسمت آمار استنباطی و آمار توصیفی انجام شد. در قسمت آمار استنباطی از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری نسل دوم استفاده شد. تحلیل نتایج نشان داد ارزش های مشترک و تفاهم با مشتری بر تعهد، اعتماد، رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان شفاهی در میان مشتریان شرکت های حسابداری استان زنجان تاثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Silver Nanodisc Metasurface As Geometrical Tunable Absorber for Tailored Thermal Emission
Leila Ghasemzadeh - Sajjad Mortazavi - Karim Abbasian
بررسی تاثیر مهندسی مالی و مدیریت ریسک بر مدیریت پروژه های ساخت عمرانی
محمد محسنی - جعفر نیکومنش - علی محمدی
بررسی تأثیر کیفیت حسابرسی بر قدرت پیشبینی اطلاعات حسابداری باتوجه به نقش تعدیلگر بحران کمآبی
زهره حاجیها - النا خان لاریان
Multifunctional Coatings for Biomedical Alloys: Biocompatibility and Antibacterial Activity of Hydroxyapatite with YSZ and Silver on Nitinol
Mehdi HOSSEINI - Mehdi MOZAMMEL - Milad HOSSEINI - Jafar HKALIL-ALLAFI
Document Clustering Using Deep Pre-trained Language Model Embeddings for Information Retrieval
Mahdi Mohammadiha - Mohammad Hassan Sadreddini - Morteza Mohammadi Zanjireh
سامانه هوشمند مبتنی بر بینایی ماشین برای تشخیص افتادن سالمندان: رویکردی ایمن، دقیق و سریع
سیدحسن نوری - هدی محمدزاده
A Telemedicine Approach to Therapist-Free VR Exposure Therapy for Acrophobia: A pilot study
Arya Gholipoor Hanizi - Samaneh Minakhani - Poorya Gholipoor
Role of Protective Pads in Mandibular Biomechanics During Frontal Impact
Hosna Olfati - Ata Hashemi
ارتباط بین تضاد نمایندگی و حقالزحمه عادی و غیرعادی حسابرس
فیروز نظاری ابر - رسول برادران حسن زاده - رقیه دهقان
Region-Specific EEG Channel-Based Emotion Detection using Bi-directional Deep Neural Networks
Mahdi Jafari Asl - Sina Shamekhi - Fatemeh Shalchizadeh
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1