0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نوآوری در مدیریت ترافیک: راهبندهای هوشمند برای مسیرهای اختصاصی اتوبوسها
نویسندگان :
رضا حبیب زاده
1
1- دانشگاه آزاد تهران مرکز
کلمات کلیدی :
هوشمندسازی شهری،حملونقل عمومی،راهبند هوشمند،مسیرهای اختصاصی اتوبوسها،مدیریت ترافیک
چکیده :
ایده "راهبندهای هوشمند برای مسیرهای اختصاصی اتوبوسها"، نوآوریای در مدیریت ترافیک است که با ترکیب فناوریهای پیشرفته نظیر شبکههای حسگر بیسیم، دوربینهای تشخیص پلاک و چهره، و استفاده از انرژی خورشیدی، به بهبود جریان حملونقل عمومی کمک میکند. این سیستم با جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیرمجاز، کاهش تأخیر، افزایش ایمنی و ارائه اطلاعات لحظهای، نقش مؤثری در هوشمندسازی شهری و کاهش مشکلات ترافیکی ایفا میکند. همچنین، بهرهگیری از هوش مصنوعی برای تحلیل دادهها و مدیریت مسیرها، این ایده را به یک راهکار پایدار و کارآمد تبدیل کرده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی حسابرسی تقلب در شرکتها و گزارش اخلاقی تقلب
محمدحسین مظلومان - محمدامین زکی زاده
ارائه الگوی استفاده از هوش مصنوعی در حسابرسی داخلی
مهناز ذابح غازانی
شناسایی محرکهای گزارشگری پایداری مبتنی بر تئوری مشروعیت
مجید باباخانی - نبی نجفی - سعید صمیمی
تأثیر هوش مصنوعی بر طراحی ارگونومیک محیط کار: بررسی الگوریتمهای یادگیری ماشین و ایمنی تولید فولاد
معراج جلیلی - پوریا علیمرادی - فرید نصیریان
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
شبنم سخی نیا
بررسی استقرار مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی
محدثه مشفقی - محسن صفاریان - محمد کاظمی - مهدی کیخای مقدم - نسیبه موحدفر
تحلیل محتوا و دادهکاوی نظرات کاربران ایرانی درباره برندهای آرایشی منتخب در شبکههای اجتماعی با هوش مصنوعی
بهزاد بالازاده - حسین بوداقی - نازلی قراچورلو
بررسی مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری با استفاده از روش CART: یک مطالعه برای شرکتهای داروسازی در بورس اوراق بهادار تهران
نوراله خدادادی - مهرداد قنبری - بابک جمشیدی نوید - جواد مسعودی
بررسی تأثیر ابزارهای خلاق مبتنی بر هوش مصنوعی بر ایدهپردازی دانشجویان
ندا پرتونیا
بازاریابی محتوایی هوشمند: بازآفرینی تعامل کاربران و برندها با کمک هوش مصنوعی در رسانههای اجتماعی
پریسا جعفری - سیروس فخیمی آذر - سلیمان ایرانزاده - حسین بوداقی خواجه نوبر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1