0% Complete
فارسی
Home
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند (نمونه موردی گالری چرم امینی)
Authors :
لیلا امینی راد
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
Keywords :
ارزش ویژه برند،شهرت برند،مسئولیت اجتماعی شرکت
Abstract :
در سال های اخیر،بسیاری از سازمان ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارای ها،برند محصولات/خدمات آنها می باشد.ارزش ویژه برند هر سازمانی بازتابی از رعایت مسئولیت اجتماعی توسط آن هاست.مسئولیت اجتماعی نه تنها موجب بهبود اوضاع سازمان ها میشود بلکه بر ارزش ویژه برند آنها تاثیر به سزایی دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند است.تحقیق حاضر،از نظر هدف،کاربردی و بر حسب روش تحقیق توصیفی علی می باشد.جامعه آماری این پژوهش،مشتریان گالری چرم امینی می باشد و از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد وونگ و بوی (2023) استفاده شد جهت تحلیل داده ها و تآیید روابط بین متغیر ها و عوامل از طریق تحلیل عاملی تآییدی و تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده ازنرم افزار اسمارت پی ال اس نسخه3 انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد. مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
Papers List
List of archived papers
تأثیر حسابداری رفتاری و روانشناسی مالی بر تصمیم گیریهای مالی و اقتصادی
یاسر رضایی - مینا قنبری
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی در پیشگیری از تقلب
تارا اصغرخانی
Enhancing Audit Quality through Artificial Intelligence
Ebrahim Navidi Abbasspoor - Elnaz Maleki
تحلیل مقایسهای طبقهبندهای یادگیری ماشین بر روی مجموعه داده MNIST
متین نهاوندی
بررسی تأثیر بالقوه فناوری بلاکچین بر کاهش مدیریت سود در شرکتهای بورسی: یک تحلیل مبتنی بر نگرش کارشناسان و متخصصین
ضرغام داداش زاده
Depression detection based on EEG signal analysis utilizing Inter-hemispheric Asymmetry and Correlation Dimension assessment
Amirreza Ahmadi - Saeid Yarmohammdi - Ali Zeraatkar - Reza Rostami
ناکارایی سرمایه گذاری و ریسک درماندگی مالی: مطالعه نقش تعدیل کننده کمیته حسابرسی
رحمت اله محمدی پور - مرضیه پناهی - مینا باقری طادی
ارزیابی عملکرد در سازمانهای پست مدرن
مهدی خضوعی
Evaluation and Comparison of Columnar Databases Cassandra, Kudu, HBase, Google Bigtable, MariaDB, and Greenplum for Fast and Accurate Data Processing
Sareh Gorgbandi - Nafiseh Osati
پیشبینی وضعیت ترافیک با استفاده از الگوریتم KNN یک مطالعه موردیبر اساس دادههای دوماهه ترافیک
متین نهاوندی
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3