0% Complete
فارسی
Home
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی هوش مصنوعی در عملکرد استراتژیک با تاکید بر قصد خرید مصرف کننده در سایتهای فروش انلاین
Authors :
اسماعیل محبی کندسری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز
Keywords :
بازاریابی هوش مصنوعی،عملکرد استراتژیک،قصد خرید مصرف کننده
Abstract :
این پژوهش با هدف نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر عملکرد استراتژیک با تاکید بر قصد خرید مصرف کننده در سایتهای فروش انلاین اجرایی شد. در این تحقیق برای جمعآوری اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل فرضیات از پرسشنامه به صورت پیمایشی استفاده گردید که این روش نیز به عنوان روش میدانی در این پژوهش مطرح میشود. جامعه آماری شامل کارکنان سایتهای فروش انلاین بودند که بدلیل نامشخص بودن تعداد کل جامعه، نمونه بر اساس جدول مورگان 384 نفر در نظر گرفته شد و به همین تعداد پرسشنامه توزیع و جمع اوری شد. اطلاعات گردآوریشده توسط پرسشنامهها به وسیله نرمافزار SPSS24 و AMOS24 با استفاده از مدلیابی معـادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد بازاریابی هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک دارد. بازاریابی هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید مصرف کننده دارد. قصد خرید مصرف کننده تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک دارد.
Papers List
List of archived papers
پیش بینی قصد فرار مالیاتی بر اساس تئوری رفتار برنامهریزی شده، روحیه مودیان مالیاتی و تیپهای شخصیتی با استفاده از شبکه عصبی
سحر بخشی - مهدی ذوالفقاری - کیهان آزادی هیر
Evaluation and Comparison of Columnar Databases Cassandra, Kudu, HBase, Google Bigtable, MariaDB, and Greenplum for Fast and Accurate Data Processing
Sareh Gorgbandi - Nafiseh Osati
بهبود تشخیص تومور مغزی با استفاده از ترکیب شبکه های عمیق به روش رای اکثریت
مریم صباغ کاخکی - عقیله حیدری
جایگاه هوش مصنوعی در آینده اقتصاد ایران
سید کمال صادقی - فاطمه نمازی - هانیه پور مهدی
آینده حرفه حسابرسی در پرتو هوش مصنوعی و تکنولوژی های نوین
مهدی مرادزاده فرد - غلامحسین دوانی - پروانه خالقی
چارچوبهای توسعه پایدار و اخلاقمدار هوش مصنوعی در نظام حقوقی ایران و اسناد بینالمللی
سیده مریم اعتماد - سجاد نعیم وفا
بررسی رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و هزینه حقوق صاحبان سهام با فراوانی گزارشگری مالی
رعنا شهدآور - سولماز سعیدیان - رعنا پورفرج
محاسبات کوانتومی در عمل: از تئوری تا پیادهسازی تجاری
محمد عادلی نیا
ارزش های فردی و درک حسابرسان از تفکر نئولیبرالیسم
الهه زارع ابراهیم آبادی - بهمن بنی مهد - مهدی مرادزاده فرد - قدرت اله طالب نیا
ناکارایی سرمایه گذاری و ریسک درماندگی مالی: مطالعه نقش تعدیل کننده کمیته حسابرسی
رحمت اله محمدی پور - مرضیه پناهی - مینا باقری طادی
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3