0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تأثیرات دیجیتالسازی بر مدلهای کسبوکار و استراتژیهای بازار.
نویسندگان :
سجاد یوسفی
1
مریم پورنجف
2
سیده محدثه موسوی
3
نازنین حسنوند
4
1- دانشگاه ملی مهارت تهران
2- دانشکاه ملی مهارت تهران
3- دانشگاه ملی مهارت استان ایلام
4- دانشگاه ملی مهارت استان ایلام
کلمات کلیدی :
دیجیتالسازی،تحول دیجیتال،فناوری های نوین،مدیریت کسب وکار
چکیده :
این مقاله به بررسی تاثیر دیجیتال سازی بر مدل های کسبوکار و استراتژیهای بازار می پردازد و تاثیرات فناوری های نوین مانند شبکه های اجتماعی، خدمات ابری، تحلیل داده ها و اینترنت اشیاء را بر فرآیندهای سازمانی و مدل های کسب وکار مورد بررسی قرار می دهد. هدف اصلی این تحقیق، تحلیل تاثیرات دیجیتالسازی بر کارایی و بهره وری سازمانها و چالش ها و فرصت های ناشی از آن است. مطابق نتایج بدست آمده از تحقیقات گذشته تحول دیجیتال به ویژه در صنایع و کسب وکارهای کوچک و متوسط می تواند به بهبود روابط با مشتریان، شفافیت بازار، نوآوری در فرآیندها و کاهش هزینه های عملیاتی منجر شود. همچنین، دیجیتال سازی نه تنها به تغییرات فنی، بلکه به تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز مربوط می شود و سازمان ها باید رویکردی جامع برای سازگاری با این تحولات اتخاذ کنند. با توجه به ظهور فناوری های نوین و نیاز به تجدید ساختارهای سازمانی، پژوهش ها نشان می دهند که ایجاد مدل های کسب وکار نوآورانه و هم راستایی با تکنولوژی های دیجیتال از مهمترین عواملی است که می تواند رقابت پذیری و پایداری کسب وکارها را در دنیای دیجیتال تضمین کند. در نهایت، این مقاله بر اهمیت رویکرد استراتژیک در پیاده سازی تحول دیجیتال و استفاده بهینه از فناوری های نوین برای توسعه پایدار بازارهای مالی تاکید دارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر عدم نقد شوندگی سهام بر خطر سقوط قیمت سهام با تاکید بر مالکیت مدیریتی
ناهیده شاهنده ننه کران - عرفان اصغرپور فخری وند
Microfluidic Generation of Core-Shell Breast Tumor Spheroids for Evaluating Dose-Dependent Responses to Quercetin
Fatemeh Zarei - Mohammad Hashem Molayemat - Amir Shamloo - Mohammad Mehdi Sadeghian
پژوهشی در حسابداری و هوش مصنوعی با استفاده از مدلسازی موضوعی
زین العابدین پاشایی باروجی - حسین راستکار رضائی - علیرضا عظیمی ثانی
Investigating the effect of alpha/theta neurofeedback on Emotional Intelligence
Saeed Yarmohammadi - Amirreza Ahmadi
تحلیل نقش عوامل اقتصادی و فرهنگی در پذیرش خرید الکترونیکی بازنشستگان: رویکردی مبتنی بر مدل UTAUT
احسان مظفری - سحر احمدیان
کاربرد هوش مصنوعی در بهینه سازی تولید و کاهش هدر رفت منابع
مریم مژده
Prediction of cardiac arrhythmia via an improved hierarchical fused fuzzy deep learning
Arman Daliri - Nora Mahdavi
Investigating a Real-time sEMG-based Approaches for Grasping Recognition
Monire Ameri Haftador - Ali Akbari - Mehran Jahed
From Handcrafted to Deep Representations: ReliefF and DANN Feature Fusion for EEG Emotion Classification
Zahra Mahdinezhad - Raheleh Davoodi
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، تأمین مالی بدهی و مدیریت سود در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها
محدرضا پژوهی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1