0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تأثیرات دیجیتالسازی بر مدلهای کسبوکار و استراتژیهای بازار.
نویسندگان :
سجاد یوسفی
1
مریم پورنجف
2
سیده محدثه موسوی
3
نازنین حسنوند
4
1- دانشگاه ملی مهارت تهران
2- دانشکاه ملی مهارت تهران
3- دانشگاه ملی مهارت استان ایلام
4- دانشگاه ملی مهارت استان ایلام
کلمات کلیدی :
دیجیتالسازی،تحول دیجیتال،فناوری های نوین،مدیریت کسب وکار
چکیده :
این مقاله به بررسی تاثیر دیجیتال سازی بر مدل های کسبوکار و استراتژیهای بازار می پردازد و تاثیرات فناوری های نوین مانند شبکه های اجتماعی، خدمات ابری، تحلیل داده ها و اینترنت اشیاء را بر فرآیندهای سازمانی و مدل های کسب وکار مورد بررسی قرار می دهد. هدف اصلی این تحقیق، تحلیل تاثیرات دیجیتالسازی بر کارایی و بهره وری سازمانها و چالش ها و فرصت های ناشی از آن است. مطابق نتایج بدست آمده از تحقیقات گذشته تحول دیجیتال به ویژه در صنایع و کسب وکارهای کوچک و متوسط می تواند به بهبود روابط با مشتریان، شفافیت بازار، نوآوری در فرآیندها و کاهش هزینه های عملیاتی منجر شود. همچنین، دیجیتال سازی نه تنها به تغییرات فنی، بلکه به تغییرات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز مربوط می شود و سازمان ها باید رویکردی جامع برای سازگاری با این تحولات اتخاذ کنند. با توجه به ظهور فناوری های نوین و نیاز به تجدید ساختارهای سازمانی، پژوهش ها نشان می دهند که ایجاد مدل های کسب وکار نوآورانه و هم راستایی با تکنولوژی های دیجیتال از مهمترین عواملی است که می تواند رقابت پذیری و پایداری کسب وکارها را در دنیای دیجیتال تضمین کند. در نهایت، این مقاله بر اهمیت رویکرد استراتژیک در پیاده سازی تحول دیجیتال و استفاده بهینه از فناوری های نوین برای توسعه پایدار بازارهای مالی تاکید دارد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارائه یک مدل ARIMAX بهبود یافته برای پیش بینی قیمت سهام
عارفه عمیدیان - امیرمسعود عمیدیان - مینا مسعودی فر
ارتباط بین رفتار سرمایه گذاری و خطر سقوط قیمت سهام
بیتا دلنواز اصغری - لیلا محمدی - بهنام رنجبرالوار - مهدی پورعلی
Investigating the effect of alpha/theta neurofeedback on Emotional Intelligence
Saeed Yarmohammadi - Amirreza Ahmadi
بررسی تأثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین انحراف استراتژیک شرکت از صنعت و گزارشگری پایداری
ناصر مست چمن - محمد پورکریم
کاربرد هوش مصنوعی در بهینه سازی تولید و کاهش هدر رفت منابع
مریم مژده
“Analyzing the Impact of Emerging Technologies on Supply Chain Sustainability: A Case Study of the Food Supply Chain in the Post-COVID Era”
Mahdi Rezaei - Salman Vali mohammadi
شناسایی پیشرانهای حسابداری مسئولیت اجتماعی شرکتی در ایران: بررسی عوامل مؤثر و چالشها
امیر محبی - فرزین رضایی - مهدی بشکوه - غلامرضا کردستانی
پلتفرم هوشمند «دستیار پیمانکار»
محمد عبدالهی سنو
ارزش های فردی و درک حسابرسان از تفکر نئولیبرالیسم
الهه زارع ابراهیم آبادی - بهمن بنی مهد - مهدی مرادزاده فرد - قدرت اله طالب نیا
تاثیر ارتباطات سیاسی و فرصت های سرمایه گذاری بر اجتناب مالیاتی
بیتا دلنواز - امیرحسین قوچی - مهنا پیرایه جو - الهه صفری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1