0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بازاریابی محتوایی هوشمند: بازآفرینی تعامل کاربران و برندها با کمک هوش مصنوعی در رسانههای اجتماعی
نویسندگان :
پریسا جعفری
1
سیروس فخیمی آذر
2
سلیمان ایرانزاده
3
حسین بوداقی خواجه نوبر
4
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی محتوایی،رسانه های اجتماعی،تعامل کاربران و برندها،بازاریابی دیجیتال
چکیده :
در عصر دیجیتال، ظهور هوش مصنوعی (AI) دگرگونی چشمگیری در راهبردهای بازاریابی و برندسازی ایجاد کرده است. بازاریابی محتوایی که پیشتر بهعنوان یکی از مؤثرترین استراتژیهای برندسازی دیجیتال و تعامل با مشتریان مطرح بود، اکنون با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی قدرتی دوچندان یافته است. این پژوهش با هدف بررسی نقش فناوریهای هوش مصنوعی – از جمله تحلیل دادهها، شخصیسازی محتوا، سیستمهای توصیهگر، چتباتها و تولید خودکار محتوا – در ارتقای بازاریابی محتوایی و افزایش تعامل کاربران با برندها در رسانههای اجتماعی انجام شده است. بدین منظور، از روش تحقیق ترکیبی (کیفی-کمی) بهره گرفته شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که بهکارگیری هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی میتواند به شخصیسازی عمیقتر محتوا برای هر کاربر بینجامد و میزان مشارکت مخاطبان (لایک، اشتراکگذاری، نظردهی و تعاملات معنادار) را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. همچنین، مطالعات موردی از برندهای پیشرو حاکی از آن است که کمپینهای بازاریابی محتوایی مجهز به هوش مصنوعی نظیر بهرهگیری از تولید محتوای هوشمند یا تعاملیسازی تجربه کاربر به دستاوردهایی چون افزایش نرخ تعامل، بهبود نرخ تبدیل و تقویت وفاداری مشتریان منجر شدهاند. این مقاله ضمن ارائهی چارچوب نظری پیونددهندهی مفاهیم هوش مصنوعی و بازاریابی محتوایی، با تحلیل یافتههای پژوهش و تجربیات عملی، توصیههایی کاربردی برای مدیران بازاریابی ارائه میدهد تا با بهینهسازی استراتژیهای محتوایی مبتنی بر هوش مصنوعی به حداکثر تعامل و ارتباط مؤثر با مخاطبان دست یابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی سفته و سفته الکترونیکی از دیدگاه حقوقی تجارت الکترونیک
دانیال کریم زاده - صالح ترابی گودرزی
تاثیر ویژگی های کمیته حسابرسی و حسابرس داخلی بر به موقع بودن گزارشگری مالی
غلامعلی شریفی
Early Alzheimer’s Detection with MRI-Based Deep Convolutional Neural Networks and Transfer Learning
Tabasom Musavi - M. J. Tarokh
واحد میکروپلاسما قابلحمل برای بازیافت ضایعات نفتی و تولید انرژی
سید جواد روده چی تبریزی - ثمر گلدوز
تأثیر حسابداری منابع انسانی بر عملکرد مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران
بهروز امیدی
تاثیر بشردوستی شرکتی بر کارایی سرمایه گذاری با تاکید بر استراتژی تجاری شرکت
محمد فرجی بنائی - سمیرا بالائی - مهین اروجی
پیش بینی پیک بار تهران به کمک الگورتیم های یادگیری ماشین ترکیبی
مسعود ابراهیمی کاشف - حسین اقبالی - محمدعلی اقبالی
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین متنوع سازی شرکتی و مالی سازی شرکت
احمد محمدی - سعید سودی - سونیا کیوان بد
شناسایی عوامل موثر بر تمایل به فرار مالیاتی با در نظر گرفتن عوامل فرهنگی با رویکرد تحلیل مضمون
نیما صدری نوبر زاد - پریسا صدری نوبر زاد
بررسی حسابداری مدیریت در اقتصاد دیجیتال
محمدرضا روانشاد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1