0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت : بررسی و ترکیب نظریه ها
نویسندگان :
رعنا شهدآور
1
علی دلجوان اکبری
2
محمد زکی لو
3
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر تبریز
3- دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر تبریز
کلمات کلیدی :
پایداری،کسب و کار،مسئولیت پذیری،اخلاق تجاری
چکیده :
مقاله به بررسی چگونگی ارتباط مسئولیت و استراتژی در یک سازمان تجاری می پردازد. این مقاله با ترسیم مطالعات قبلی با توجه به جهت گیری استراتژی و مسئولیت آنها، مروری بر این رشته ارائه می دهد و در نتیجه، دیدگاه کالسیک و همچنین کمبودهای عمده و شکاف های پژوهشی غالب در ادبیات را شناسایی می کند. این مقاله با چارچوب بندی مجدد این زمینه با دیدگاه رقیب که دیدگاه کالسیک استراتژی و ادغام مسئولیت را به چالش می کشد، به حوزه مسئولیت استراتژیک شرکتی کمک می کند. دیدگاههای کالسیک و رقیب با هم ترکیب میشوند تا یک چشمانداز یکپارچه را تشکیل دهند که نسبت به آنچه در حال حاضر موجود است، جامعتر است. این مقاله با درخواست تجدیدنظر در رابطه بین مسئولیت شرکتی و استراتژی به پایان می رسد تا راه های تحقیقاتی امیدوارکننده آینده و شیوه های تجاری موثر مناسب برای رویارویی با چالش های قرن بیست و یکم را بیابد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر قدرت رقابتی و ریسک ورشکستگی بر اعتبار تجاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فاطمه تسلیمی
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی در پیشگیری از تقلب
تارا اصغرخانی
طراحی مدل هوشمند در جهت رتبهبندی شعب شرکتهای بیمه
مسعود سبزچی دهخوارقانی - میترا زابلی پیله رود
افزایش شفافیت تصمیمگیری خودکار در سیستمهای بانکی با استفاده از هوش مصنوعی قابل تبیین (XAI)
صمد میرزا محمدی
Recent Advances and Open Challenges in Explainable AI for Deep Learning-based Recommender Systems
Narjes Badpar - Azita Shirazipour - Seyed Javad Mirabedini
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
شبنم سخی نیا
بررسی نقش حسابداری مدیریت در بهبود تصمیمگیری استراتژیک
علی اصغر نورمحمدی
بررسی رابطه بین عدم تقارن اطلاعاتی و هزینه حقوق صاحبان سهام با فراوانی گزارشگری مالی
رعنا شهدآور - سولماز سعیدیان - رعنا پورفرج
بررسی تاثیر اندازه شرکت بر رابطه حاکمیت شرکتی خوب و عملکرد شرکت
یعقوب اقدم مزرعه - اشرف عارف نژاد
تاثیر اشتراک گذاری دانش در رسانه های اجتماعی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط تولیدات نوآورانه
حسین الف نژاد - حسین بوداقی خواجه نوبر
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1