0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
Evaluating and Comparing Artificial Intelligence Tools in Solving Mathematical Problems
نویسندگان :
Marziyeh Felahat
1
Hossein Gholamalinejad
2
1- دانشگاه بزرگمهر قائنات
2- دانشگاه بزرگمهر قائنات
کلمات کلیدی :
Artificial Intelligence،Test،AI-based Application،Mathematic
چکیده :
This paper involves identifying and gathering AI-based applications that are most applicable to solving mathematical problems. We select a diverse set of mathematical problems that vary in complexity. Each tool is then utilized to solve the problems, with detailed documentation of the solutions. Execution time and complexity are analyzed based on memory usage and CPU consumption. Finally, the results are compared to identify the strengths and weaknesses of each tool, guiding users in selecting the most suitable option for their needs. The comparison shows that while ChatGPT achieves the highest accuracy at 99.8% and uses fewer resources, tools like Wolfram Alpha offer higher accuracy but require more computing power, whereas Photomath consumes minimal resources but has lower accuracy. The choice of tool depends on the user's specific priorities such as accuracy, speed, or resource efficiency.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
عدم قطعیت سیاسی و سرعت تعدیل وجه نقد
مجتبی فلاحی نسب - ایمان داداشی - محمد جواد زارع بهنمیری
پذیرش فناوری هوش مصنوعی در بین کارکنان واحدهای مالی و حسابداری در صنعت خدمات اشتراکی
زهرا اسمی - معصومه جعفری - فرهاد جباری متین
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازی Fuzzy
محمد اخشابی
تحلیل هوش مصنوعی برای کاربردهای انسانی
حمداله مهرآیین
نقش هوش مصنوعی در افزایش انطباق مالیاتی و مقررات مالی
مهدی ریسمان گشا
مروری برمفاهیم دانش هیئت مدیره و فرآیندهای داخلی هیئت مدیره در حاکمیت شرکتی
زهرا سلیمانی زاده - زهره عارف منش
هوشمندسازی زنجیره تأمین با بهرهگیری از الگوریتمهای هوش مصنوعی
غلامرضا جمالی - محمدهادی نامور
علم داده به عنوان شتابدهنده نوآوری در صنعت مهندسی
رامین احمدپور
توربین بادی محور عمودی بهینهشده برای محیطهای شهری
سید جواد روده چی تبریزی - ثمر گلدوز
بررسی عوامل رویکرد مؤثرمالی در بازاریابی محتوای دیجیتال بر روابط شرکتها و نامهای, برند تجاری
حسین بوذری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1