0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
نویسندگان :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،رضایت مشتری،وفاداری مشتری
چکیده :
در این تحقیق، به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش میانجی وفاداری مشتری در بانک تجارت خواهیم پرداخت. هدف از این پژوهش، شناسایی چگونگی اثرگذاری هوش مصنوعی بر رضایت مشتری و نقش وفاداری در این فرآیند است تا بتوان راهکارهای مؤثری برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکی ارائه داد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها توصیفیـ پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش را مشترین بانک تجارت تشکیل دادند که تعداد آنها نامحدود است که نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد شد. روش نمونهگیری تصادفی ساده می باشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود و برای سنجش متغیرها استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها و آزمون فرضیات پژوهش با مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار SmartPLS3 انجام پذیرفت. نتایج بدست آمده از ازمون فرضیهها نشان داد هوش مصنوعی بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش مصنوعی بر وفاداری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. وفاداری مشتریان بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین وفاداری مشتریان بر رابطه بین هوش مصنوعی و رضایت مشتری و بانک تجارت نقش میانجیگری مثبت و معناداری داشت. وفاداری مشتری به معنای تمایل او به ادامه استفاده از خدمات یک بانک خاص و همچنین توصیه آن به دیگران است. بانک تجارت، با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی، میتواند تجربهای منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم آورد و در نتیجه رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
افزایش تاب آوری سایبری با تلفیق بلاکچین و هوش مصنوعی: به کارگیری قراردادهای هوشمند جهت جلوگیری از تغییر سطح دسترسی مهاجم در حملات APT
شهرام حاج غنی - فرزانه عبدالرحیمی - زهره ابوالهادی
بررسی رابطه عملکرد اجتماعی، زیست محیطی با عملکرد مالی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
بنفشه فهیمی نیری - حسین بوداقی خواجه نوبر
مدل یادگیری ماشین برای امنیت سایبری شهر هوشمند
علیرضا فولاد - محمد امین مقدادی - علی عبدلی - شایان مسگر
کاربرد هوش مصنوعی و شبکه های عصبی کانولوشنی در تشخیص سرطان ریه از تصاویر CT
فاطمه انتظاری
The role of data analysis and financial engineering in managing industrial projects with a circular economy approach
Mohammad Reza Taheri Oshtobin - Seyed Ali Ghamiloei
بررسی تأثیر ابعاد سه گانه سرمایه فکری بر عملکرد مالی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو
فرشید میابی - المیرا گوهری بوکت
توسعه پیشرفته بازیهای ویدیویی با بهرهگیری از هوش مصنوعی و مدلهای زبانی بزرگ: از چارچوبهای چندعاملی تا بصریسازی هوشمند
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - نیلوفر منفردنژاد
هوش اخلاقی: مبانی نظری، مؤلفهها و کاربردها در پرتو دیدگاههای بوربا و لنیک و کیل
طیبه یگانه
تقویت عضلات چهار سر ران و اصلاح الگوهای حرکتی با استفاده از بیوفیدبک الکترومایوگرافی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس (MS)
مهدی میری - احسان تهامی - گلاره ویسی
ارزیابی تأثیر حسابداری مدیریت بر افزایش سرمایه فکری سازمانهای دولتی کشور
حسین بوذری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1