0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
نویسندگان :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،رضایت مشتری،وفاداری مشتری
چکیده :
در این تحقیق، به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش میانجی وفاداری مشتری در بانک تجارت خواهیم پرداخت. هدف از این پژوهش، شناسایی چگونگی اثرگذاری هوش مصنوعی بر رضایت مشتری و نقش وفاداری در این فرآیند است تا بتوان راهکارهای مؤثری برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکی ارائه داد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها توصیفیـ پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش را مشترین بانک تجارت تشکیل دادند که تعداد آنها نامحدود است که نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد شد. روش نمونهگیری تصادفی ساده می باشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود و برای سنجش متغیرها استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها و آزمون فرضیات پژوهش با مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار SmartPLS3 انجام پذیرفت. نتایج بدست آمده از ازمون فرضیهها نشان داد هوش مصنوعی بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش مصنوعی بر وفاداری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. وفاداری مشتریان بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین وفاداری مشتریان بر رابطه بین هوش مصنوعی و رضایت مشتری و بانک تجارت نقش میانجیگری مثبت و معناداری داشت. وفاداری مشتری به معنای تمایل او به ادامه استفاده از خدمات یک بانک خاص و همچنین توصیه آن به دیگران است. بانک تجارت، با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی، میتواند تجربهای منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم آورد و در نتیجه رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Assessing the Risk of Musculoskeletal Injuries of Workers at the Warehousing Workstation of Iran Tire Company
Mahshad Nazari Jeirani - Amirhossein Mohammadzadeh - Seyedeh Shokouh Azam Mirdamadi - Mohadeseh Sadat Shahangian - Navid Arjmand
Simulation and evaluation of the impact of magnetic source geometry on mechanical stress and magnetic flux distribution in cancerous tumors
Alireza Heydari - Mahdi Halabian - Borhan Beigzadeh - Majid Siavashi
مروری بر نظام مسئله پیشبینی محبوبیت اخبار و الگوریتمهای ارائه شده برای آن
مجتبی ولی پور - مجید عبدالرزاق نژاد
بررسی نقش شفافیت اطلاعات مالی و حسابرسی مالیاتی در بهبود تمکین مالیاتی و تأثیر آن بر رشد اقتصادی پایدار
الهه آقاخانی - مرتضی خانلاری
تشخیص بیماری MS با استفاده از EfficientNet-B0 و CycleGAN بر پایه نقشههای ضخامت شبکیه
محبوبه سبزه یان - مریم سبزه یان - ماندانا سادات غفوریان - امین نوری
Investigating the impact of arm swing on lower limb forces using machine learning techniques
Mohammad Reza Seidgar - Hadi Farahani - Mostafa Rostami - Elham Naziri - Sadegh Madadi
Patch-Based detection of proximal caries on bitewing radiographs
Sana Esmaeili - Parnian Alizadeh oskoee - Tahmineh Razi - Asiyeh Dadghar - Kasra Rahimipour - Ata Jodeiri
واقعاً چه چیزی در جلوگیری از تقلب علیه سازمان ها مؤثر است که تصمیم گیرندگان باید بدانند؟
شبنم بالازاده قره باغی - سعید مصدق - اسماعیل عبادی
Transforming Sentiment Analysis with a New LLM Architecture
Hossein Gholamalinejad - Tahoora Ramezanimoghaddam
Deep Learning and Fuzzy Entropy in Parkinson's Diagnosis: a Framework Based on Task-Based EEG Signals
Amir Hossein Tajarrod - Tania Hossein Khani - َAsghar Zarei - Mousa Shamsi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1