0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر بعد استراتژی مالی وبعد پاسخگویی برکیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان )مورد مطالعه : فروشگاه افق کوروش(
نویسندگان :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
تاثیر گذاری بعد مالی و بعد پاسخگویی،کیفیت خدمات درک شده،رضایت و خشنودی مشتریان فروشگاه افق کوروش،ارزش های شخصی،رویکرد فرهنگی
چکیده :
هدف: این تحقیق بررسی می کند که چگونه تاثیر بعد مالی و بعد پاسخگویی بر کیفیت خدمات درک شده بر خشنودی مشتریان درتاریخ مشترک بر ارزشهای فرهنگی و شخصی مراجعین و مشتریان می گذارد و بر درک آنها از پاسخگویی و رضایت خدمات در یک سرویس ارتباطی باال )خدمات فروشگاه افق کوروش( تأثیر می گذارد.هدف این تحقیق بررسی چگونگی نقش ارزش های شخصی و رویکرد فرهنگی در تاثیر گذاری تاثیر بعد مالی و بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت وخشنودی مشتریان از خدمات فروشگاه افق کوروش بوده است . روش : پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطالعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهشی شامل مراجعین بیمار به وب سایت فروشگاه افق کوروش که حجم نمونه 384 نفری از بین آنها انتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده موردسنجش قرارگرفته است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخصهای مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزارSPSS 24 و برای تجزیهوتحلیل آمار استنباطی از مدل معادالت ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفادهشده است. یافتهها: ارزش های شخصی نقش تعدیل گری در تاثیر گذاری بعد مالی و بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت و خشنودی مشتری فروشگاه افق کوروش دارد.رویکرد فرهنگی نقش تعدیل گری در تاثیر گذاری مالی و بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت مشتری در فروشگاه اغق کورش دارد. نتیجهگیری: بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معنی داری دارد .ارزش های شخصی و رویکرد فرهنگی در تاثیر گذاری بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان فروشگاه افق کوروش,ارزش های شخصی ، رویکرد فرهنگی نقش جدی دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر هوش مصنوعی فازی بر رضایت مشتریان خدمات گردشگری سلامت
حسام رضایی - متین رحیمی مرام - مریم مصلح
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی و ویژگی های کیفی سود و هزینه سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مهدی شامی زاده - حیدر محمدزاده سالطه
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
زهرا علی میرزائی - حسین بوداقی
Document Clustering Using Deep Pre-trained Language Model Embeddings for Information Retrieval
Mahdi Mohammadiha - Mohammad Hassan Sadreddini - Morteza Mohammadi Zanjireh
نقش هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در زنجیره تامین در صنعت آب و فاضلاب
محمد ناصرین - حمیدرضا رضوانی - افسانه نیک محمدی
بازیابی لحظات ویدئویی در بازیهای رایانهای: از مدلهای زبانی بزرگ تا یادگیری تقابلی
محمد گل زوری - پارسا ذاکرحیات - مصطفی عمری
بررسی تاثیر حسابداری منابع انسانی بر عملکرد رقابتی استراتژیک شرکتهای کوچک و متوسط استان گیلان
ائلناز سیادتی
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی در پیشگیری از تقلب
تارا اصغرخانی
تاثیر هوش مصنوعی در کیفیت خدمات آنلاین بانکی
بهارک یادگار جمشیدی - زهرا شرقی
تأثیرات دیجیتالسازی بر مدلهای کسبوکار و استراتژیهای بازار.
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - سیده محدثه موسوی - نازنین حسنوند
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1