0% Complete
فارسی
Home
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تحول بازاریابی در عصر دیجیتال: نقش کلیدی هوش مصنوعی
Authors :
علی اکبر شهری مجارشین
1
علی میرطاهری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
Keywords :
بازاریابی دیجیتال،بازاریابی هوشمند،تحلیل داده،تجربه مشتری،هوش مصنوعی
Abstract :
هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری های کلیدی در عصر دیجیتال، نقش مهمی در تحول بازاریابی ایفا کرده است. این فناوری با بهره گیری از الگوریتم های یادگیری ماشین، تحلیل داده های کلان و خودکارسازی فرآیندها، موجب شده است بازاریابی از فعالیتی سنتی به رویکردی علمی، هوشمند و مشتری محور تبدیل شود. هوش مصنوعی با ابزار و فناوری خود که بر پایه تجزیه و تحلیل دادهها صورت میگیرد، نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا میکند و فعالیتهای بازاریابی دیجیتال را سرعت میبخشد. به طوری که در زمان بسیار کم مخاطبان را بررسی کرده و با آنها ارتباط برقرار میکند و بدون آنکه نیازی به تیم بازاریابی باشد، به ارسال پیامها برای مشتریان میپردازد. این فناوری توانسته بسیاری از فرایندها و تخصصها را تحتتأثیر قرار دهد. این مقاله با هدف بررسی اهمیت هوش مصنوعی در بازاریابی، به معرفی مبانی نظری، مرور مطالعات اخیر، کاربردهای کلیدی، چالشها و آینده پژوهی این حوزه می پردازد. نتایج نشان می دهد که استفاده صحیح از هوش مصنوعی می تواند به ارتقای تجربه مشتری، بهینه سازی هزینه ها و ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک کند.
Papers List
List of archived papers
مروری بر کاربرد الگوریتمهای یادگیری عمیق و یادگیری تقویتی در پیشبینی روند بازارهای مالی
سید محمد مشگ فروش - فرزانه کاویانی باغبادرانی
آینده حرفه حسابرسی در پرتو هوش مصنوعی و تکنولوژی های نوین
مهدی مرادزاده فرد - غلامحسین دوانی - پروانه خالقی
نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی فرآیندهای بازاریابی دیجیتال برای کسبوکارهای صنعتی
جواد قهرمان زاده
پیشنهاد درمان شخصیسازیشده برای بیماران OCD با یادگیری تقویتی
سمیه حسینی زنوزی
Depression detection based on EEG signal analysis utilizing Inter-hemispheric Asymmetry and Correlation Dimension assessment
Amirreza Ahmadi - Saeid Yarmohammdi - Ali Zeraatkar - Reza Rostami
بررسی رابطه بین توانایی مدیران و تاخیر قیمت سهام شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
حمیدرضا عزیزی
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
شبنم سخی نیا
تقویت عضلات چهار سر ران و اصلاح الگوهای حرکتی با استفاده از بیوفیدبک الکترومایوگرافی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس (MS)
مهدی میری - احسان تهامی - گلاره ویسی
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر خطر سقوط قیمت سهام با تاکید بر سهامداران نهادی
محمد قرجی بنائی - اسماعیل زادمهر - محمدرضا حامدبابائی
آینده پژوهی فرصتها و چالشهای احتمالی در صنعت بیمه ایران
حسین خانلو
more
Samin Hamayesh - Version 42.0.3