0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازی Fuzzy
نویسندگان :
محمد اخشابی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
کلمات کلیدی :
فروش،مدیریت زنجیره تأمین،AHP Fuzzy
چکیده :
هدف از این مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازیFuzzy در دورهی زمانی 1400-1399 میباشد. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی میباشد. جامعه آماری شامل مدیران و کارمندان مطلع و تصمیم گیرنده در زنجیره تأمین شرکتهای معتبر استان مازندران میباشند. تعداد نمونه آماری پژوهش مرتبط با بخش خبرگان که براساس تكنیک هدفمند مشخص شده است برابر با 40 نفر در نظر گرفته شده است. برای گردآوری دادههای اولیه از روش میدانی و ابزار جمع آوری دادههای اولیه پرسشنامه و برای گرد آوری دادههای ثانویه روش کتابخانهای بود. اعتبار پرسشنامه از روش اعتبار محتوا و اعتبار صوری و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ برابر با 90/0 محاسبه گردیده است. برای تحلیل دادههای در تحقيق به روش علمي، از تکنیک ریاضی AHP فازی استفاده شده است. برای تحلیل دادههای در تحقيق به روش علمي، از تکنیک ریاضی AHP فازی استفاده میشود. نتایج پژوهش نشان داد با توجه به اولویت بندی متغیرهای اصلی موانع فروش عبارتنداز: 1- موانع محیطی کلان 2- موانع مربوط به محصول 3- موانع بازاریابی 4- موانع عملیاتی 5- موانع محیطی خرد می باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
راهبرد تجاری و رفتار نامتقارن هزینهها با تاکید بر نقش توانایی مدیریتی شواهدی از شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران و مسقط
علی انصاری - مهدی بشکوه
بررسی تاثیر برند سازی شخصی و سرمایه انسانی استراتژیک بر عملکرد شرکتهای تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان
علی فردوس مکان
Modifying the electricity consumption pattern by designing an intelligent machine learning model with the XG Boost algorithm
Raha Pakzad
نقش پردازش بلادرنگ کلاندادهها در مدیریت هوشمند شهرها و محیط زیست: راهکارها و چالشها
محمدامین محمدی - ابراهیم ابراهیمی - شکوه کرمانشاهانی
تاثیر هوش مصنوعی در مدیریت بحران زنجیره تامین
علیرضا فولاد - شایان مسگر - احمدرضا مسئله - حسین پورابراهیم گیل کلایه
بررسی مربوط بودن ارزش اطلاعات حسابداری با استفاده از روش CART: یک مطالعه برای شرکتهای داروسازی در بورس اوراق بهادار تهران
نوراله خدادادی - مهرداد قنبری - بابک جمشیدی نوید - جواد مسعودی
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین عدم اطمینان اقتصادی و متنوعسازی شرکتی
ناهیده شاهنده ننه کران - امین آرام گر - مهدی عبدالهی شتربانی
چالش های تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در صنعت با رویکرد توسعه پایدار
رضا صبوری - ناصر فقهی فرهمند - سلیمان ایران زاده
تحول بازاریابی در عصر دیجیتال: نقش کلیدی هوش مصنوعی
علی اکبر شهری مجارشین - علی میرطاهری
ارائه الگوی استفاده از هوش مصنوعی در حسابرسی داخلی
مهناز ذابح غازانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1