0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازی Fuzzy
نویسندگان :
محمد اخشابی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
کلمات کلیدی :
فروش،مدیریت زنجیره تأمین،AHP Fuzzy
چکیده :
هدف از این مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازیFuzzy در دورهی زمانی 1400-1399 میباشد. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی میباشد. جامعه آماری شامل مدیران و کارمندان مطلع و تصمیم گیرنده در زنجیره تأمین شرکتهای معتبر استان مازندران میباشند. تعداد نمونه آماری پژوهش مرتبط با بخش خبرگان که براساس تكنیک هدفمند مشخص شده است برابر با 40 نفر در نظر گرفته شده است. برای گردآوری دادههای اولیه از روش میدانی و ابزار جمع آوری دادههای اولیه پرسشنامه و برای گرد آوری دادههای ثانویه روش کتابخانهای بود. اعتبار پرسشنامه از روش اعتبار محتوا و اعتبار صوری و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ برابر با 90/0 محاسبه گردیده است. برای تحلیل دادههای در تحقيق به روش علمي، از تکنیک ریاضی AHP فازی استفاده شده است. برای تحلیل دادههای در تحقيق به روش علمي، از تکنیک ریاضی AHP فازی استفاده میشود. نتایج پژوهش نشان داد با توجه به اولویت بندی متغیرهای اصلی موانع فروش عبارتنداز: 1- موانع محیطی کلان 2- موانع مربوط به محصول 3- موانع بازاریابی 4- موانع عملیاتی 5- موانع محیطی خرد می باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری برمفاهیم دانش هیئت مدیره و فرآیندهای داخلی هیئت مدیره در حاکمیت شرکتی
زهرا سلیمانی زاده - زهره عارف منش
رویکردهای مدیریت مالی با استفاده از فناوریهای هوشمند
حسن هاتف - سید محمد عالی نژاد - سید جبار عالی نژاد
Depression detection based on EEG signal analysis utilizing Inter-hemispheric Asymmetry and Correlation Dimension assessment
Amirreza Ahmadi - Saeid Yarmohammdi - Ali Zeraatkar - Reza Rostami
یشبینی فرار مالیاتی مؤدیان حقوقی با تاکید بر مولفههای اقتصادی، مؤدیان و حسابرسان مالیاتی؛ با تکیه بر هوش مصنوعی
حسین بوذری
بهبود تجربه مشتری در پلتفرمهای ویدئوی درخواستی از طریق راهکارهای هوشمند مبتنی بر داده
احمد سفلایی - محمد یوسفی نژاد عطاری
حفظ حریم خصوصی دادهها در اینترنت اشیای پزشکی (IoMT) با استفاده از یادگیری فدرال (Federated Learning) در معماری مه
سالار لطفی آقجه - نازنین خاکسبز - نیلوفر رنجبر
تحلیل محتوا و دادهکاوی نظرات کاربران ایرانی درباره برندهای آرایشی منتخب در شبکههای اجتماعی با هوش مصنوعی
بهزاد بالازاده - حسین بوداقی - نازلی قراچورلو
تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر تصمیمات مالی شرکتهای بیمه
مسعود سبزچی دهخوارقانی - میترا زابلی پیله رود
تاثیر کوته بینی مدیریتی بر عملکرد پایداری شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
رعنا شهدآور - مهدی پورعلی
بررسی تاثیر اجتناب مالیاتی بر اهرم مالی و جریان نقدی
صفیه سلیمان نژاد - امید پایدار خیابانی - احمد شاهی - محمد هاشم نژاد سراجه لو
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1