0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
Data Mining in the Age of Information Explosion: An Intelligent Analysis Tool for Social Media
نویسندگان :
Hossein Bodaghi Khajeh Noubar
1
Seyed Meead Hosseini
2
Shiva Mohammadi
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
Artificial Intelligence،Data Mining Algorithms،Decision Tree،Social Media،Bayesian Networks،Support Vector Machine
چکیده :
Abstract— The continuous and rapid growth in the use of social media platforms has become a defining feature of the digital age. A growing concern, however, is that these platforms have evolved into massive sources of unstructured data spanning diverse domains including business, government, and healthcare. The increasing reliance on social networks underscores the necessity of data mining techniques, which can assist in organizing and refining unstructured data into structured, interpretable patterns. Despite the availability of a wide range of data mining methods and algorithms, each comes with its own set of advantages and limitations. Consequently, selecting the most appropriate algorithm for a specific application remains a critical research challenge. This paper explores the key challenges in the field of data mining, with a particular focus on its applications and prospects in the analysis of social media data. The insights and findings presented in this study aim to contribute to future research in this emerging field.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل تهدیدات امنیت سایبری در تجارت الکترونیک: مرور نظاممند ابعاد فنی، رفتاری و مدیریتی با تأکید بر اعتماد دیجیتال
سجاد یوسفی - مریم پور نجف - کوثر اسماعیلی - پردیس جوهری
بررسی تأثیر ابزارهای خلاق مبتنی بر هوش مصنوعی بر ایدهپردازی دانشجویان
ندا پرتونیا
Depression detection based on EEG signal analysis utilizing Inter-hemispheric Asymmetry and Correlation Dimension assessment
Amirreza Ahmadi - Saeid Yarmohammdi - Ali Zeraatkar - Reza Rostami
تاثیر تعدیل کننده شدت رقابت پذیری بازار محصولات و نبود تقارن در اطلاعات بر ارتباط مابین هزینه های سرمایه ای و ارزشگذاری شرکت
سینا سلیمانی - فاطمه صمدی
پلی از شبیهسازی به عمل: انقلاب بومی هوش مصنوعی در آموزش ایران
مهتاب کرمیانی - سیران معروفی
بررسی روش های تشخیص فیشینگ با استفاده از یادگیری ماشین
حامد منکرسی - غلامرضا احمدی
نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی فرآیندهای بازاریابی دیجیتال برای کسبوکارهای صنعتی
جواد قهرمان زاده
کاربرد بلاکچین در اینترنت اشیا :فرصت ها و چالش ها
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - فاطمه جستجو - مهلا شریفی
بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر استراتژیهای بازاریابی در کسبوکارهای الکترونیک در ایران
مریم ذاکریبرنطین - هادی اسماعیلی درمیان
برنامه ریزی مالی به جای وحشت زدگی در بازارهای نوسانی
رویا باغ میرانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.1