0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی هوش مصنوعی در عملکرد استراتژیک با تاکید بر قصد خرید مصرف کننده در سایتهای فروش انلاین
نویسندگان :
اسماعیل محبی کندسری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز
کلمات کلیدی :
بازاریابی هوش مصنوعی،عملکرد استراتژیک،قصد خرید مصرف کننده
چکیده :
این پژوهش با هدف نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر عملکرد استراتژیک با تاکید بر قصد خرید مصرف کننده در سایتهای فروش انلاین اجرایی شد. در این تحقیق برای جمعآوری اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل فرضیات از پرسشنامه به صورت پیمایشی استفاده گردید که این روش نیز به عنوان روش میدانی در این پژوهش مطرح میشود. جامعه آماری شامل کارکنان سایتهای فروش انلاین بودند که بدلیل نامشخص بودن تعداد کل جامعه، نمونه بر اساس جدول مورگان 384 نفر در نظر گرفته شد و به همین تعداد پرسشنامه توزیع و جمع اوری شد. اطلاعات گردآوریشده توسط پرسشنامهها به وسیله نرمافزار SPSS24 و AMOS24 با استفاده از مدلیابی معـادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد بازاریابی هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک دارد. بازاریابی هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید مصرف کننده دارد. قصد خرید مصرف کننده تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیرات و اخلاقیات استفاده از هوش مصنوعی: شواهدی از هند
رعنا شهدآور - ثریا قربانپور کولانی جدید - فاطمه حضرتی پور
بررسی رابطه سیاست های تامین مالی شرکت و عملکرد شرکت بر افشای ریسک در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بهاره فضلی
Preparation and Characterization of Silicone Hydrogel Contact Lenses Based on TRIS-HEMA
Mahdiyeh Sedghi - Hakimeh Ghaleh - Sina Hajibababzadeh
مروری بر روشهای شناسایی و تشخیص غیرمستقیم لیتولوژی سازند با تاکید بر روشهای هوش مصنوعی
نگین فروزان - خالد معروفی - سید شهاب طباطباییمرادی
توربین بادی محور عمودی بهینهشده برای محیطهای شهری
سید جواد روده چی تبریزی - ثمر گلدوز
مقایسه روشهای مختلف دوخت تاندون فلکسور دست با استفاده از آنالیز اجزای محدود
امیررضا کاظمی - محمد جعفری گلویک - محمد مهدی جلیلی - سید حسین سعید بنادکی
تاثیر هوش مصنوعی بر تغییرات سیاست های مالی: چالش ها و فرصت ها
بهارک یادگار جمشیدی - جمال سبک دستی - زینب رضائی - امین مقتدری
نقش هوش مصنوعی در تحول تجارت الکترونیک: مروری بر روشها و چالشها
الهام آزادی مرند
Added value of synthetic T1/T2-weighted MR images in the segmentation and staging of meningioma
Masoud Noroozi - Sayna Jamaati - Peyman Sharifian - Mahsa Karbasi - Esmaeil Gharepapagh - Alireza Karimian - Hossein Arabi - Sahar Rezaei
طراحی مدل توزیع ناب - کلاس جهانی در صنعت برق ایران
رکسانا رادمنشی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1