0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
نویسندگان :
شبنم سخی نیا
1
1- دانشگاه ازاد واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،ارتباطات بازاریابی،توسعه ی شایستگی اخلاقی،برندهای فعال
چکیده :
چکیده تحقیق حاضر که با هدف نقش پیادهسازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی و توسعه شایستگی اخلاقی برندهای فعال در کسب وکارهای دیجیتال انجام شده است بیان میدارد؛ فناوری هوش مصنوعی عمیقاً در پلتفرمهای خرید آنلاین به کار گرفته شده است تا خدمات دقیقتر و شخصیسازی شدهتری برای مشتریان ارائه کند. مطالعه تجربیات عملکردی مختلف هوش مصنوعی برای مصرفکنندگان برای بهبود وضعیت و کاربرد فعلی فناوری هوش مصنوعی از اهمیت زیادی برخوردار است. تحقیق حاضر تحقیقی کاربردی و از لحاظ روش جمعآوری دادهها، تحقیقی توصیفی - پیمایشی است. پس از توزیع پرسشنامه و جمعآوری دادهها، تجزیه و تحلیل دادهها از طریق مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SMART PLS3 انجام شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که هر دوفرضیه مورد تایید قرار گرفته است یعنی هوش مصنوعی با ارتباطات بازاریابی و شایستگی اخلاقی برندهای فعال ارتباط معناداری دارد و آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر برند سازی شخصی و سرمایه انسانی استراتژیک بر عملکرد شرکتهای تولید فراورده های گوشتی استان اصفهان
علی فردوس مکان
Application of Organo-Polymer-Stabilized Clay in Road Pavement Layers Construction
Rouzbeh Dabiri
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر مالی سازی شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
حیدر محمدزاده سالطه - محمد احسانی - سید علی موسوی
تاثیر مولفه های هوش معنوی بر قضاوت حرفه ای حسابرسان
علیرضا عظیمی ثانی
پیش بینی ریسک بیماری های قلبی- عروقی با استفاده از تکنیک یادگیری گروهی stacking
مهسان یقطینی - حسین اقبالی - محمدعلی اقبالی
تأثیر بالکچین بر امنیت و شفافیت در تراکنش های مال ی: نوآوری و چالشها
مهسا رحیمی - مصطفی جوینده
علیت بین توسعه مالی و نوع ابزارهای مالی از نظر مدیریت پرتفولیو
فاطمه خسروی
بررسی چالش ها و راهکارهای مدیریت منابع در شبکه های بی سیم اینترنت اشیا با تمرکز بر محاسبات مه و لبه
سعیده نادری - سید حمید غفوری مهدی آباد
طراحی زنجیره تأمین سبز با رویکرد هوش مصنوعی و سیاستهای ESG
علیرضا فولاد - سبحان معارفوند - حسین پورابراهیم گیل کلایه - علی ایل سعادتمند
Engagement of shareholders in the company
Mahdi Rastkar Mirzaei - Ramin Saman Azari
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3