0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
بررسی عوامل رویکرد مؤثرمالی در بازاریابی محتوای دیجیتال بر روابط شرکتها و نامهای, برند تجاری
نویسندگان :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
بازاریابی محتواي دیجیتال.عوامل رویکرد موثر مالی.کیوتوبین. بیبلیومتریک،چارچوب TCM-ADO،درگیرسازي مصرفکننده با برند.ارزش برند.سهم بازار.شدت تبلیغات.عمر شرکت
چکیده :
با توجه به پراکندگی پژوهشهاي قبلی و نبود نگاه جامع، هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل رویکرد مؤثر مالی بر بازاریابی محتواي دیجیتـال و دستهبندي آنها اعم از سازههاي پیشین، تصمیمها، نتیجهها، روشها، بافتارها، نظریهها و شکافهاي پژوهشی این حوزه است. روش اجراي پژوهش توصیفی پیمایش وکیفی و کمی و از نوع مرور نظاممند بیبلیومتریک است . اساس نرمافزار ويا ُاس ویور و زبـان برنامـهنویسـی آر انجـام شده است. در بخش تحلیل عملکرد، کشورها و نویسندگان پراستناد شناسایی شد. در بخش ترسیم علم، پنج خوشه بهدست آمد که عبارتانـد از: محتواي تولیدشده توسط کاربران، تحلیل محتواي تولیدشده توسط کاربر، درگیرسازي مصرفکننده با برند، سرایت محتـوا در اجتماعـات جمعـی و انواع منبع محتوا در تحلیل زوجهاي هماستنادي. در ا میان، سه واژه پرتکرار »محتـواي تولیـد شـده توسـط کـاربر ان در«، »رسـانه اجتمـاعی« و »ارتباطات توصیهاي کلامی« در تحلیل همرخدادي واژگان معرفی شد. بر اساس نتایجاز، پنج سازه »ویژگیهاي رسانه اجتماعی«، »ویژگیهاي منبع«، »ویژگیهاي محتـوا«، »ازویژگـیهـاي اجتماعـات جمعی آنلاین« و »ویژگیهاي مصرفکننده«، از سازههاي بسیار مهم پیشین بازاریابی محتـواي دیجیتـال اسـت. از نظـر بافتـار، »محصـول«، »شخصیت فرد«، »تطبیق محتوا و رسانه«، »فرهنگ« و »هوش مصنوعی«، بسـترهاي مهـم ایـن فراینـد معرفـی شـده اسـت. »مشـارکت مصرفکننده« مهمترین تصمیم رفتاري و »درگیرسازي مصرفکننده با برند« مهمترین خروجی فرایند بازاریابی محتواي دیجیتال است. در اندازه گیری ارزش برند دو دیدگاه قالب: مشتری محور و شرکت محور وجود دارد. دیدگاه مشتری محور همان دیدگاه بازاریابی و رفتارگرایان است که در تحقیقات آکر و کلر مورد اشاره قرار گرفته است. دیدگاه شرکت محور مبتنی بر داده های مالی است و جنبه سخت دارد. در رویکرد دوم شاخص کیو توبین از اوایل دهه 1990 به عنوان ارزش برند مورد استفاده قرار گرفته است. در طی سالهای اخیر تحقیقات صورت گرفته در حوزه ارزش برند همگی از دید بازاریابی و رفتاری انجام شده و پرسشنامه محور هستند. در این تحقیق تلاش شده است تا با رویکرد شرکت محور و به کارگیری داده های واقعی ارزش برند و عوامل موثر بر آن شناسایی شود. با مطالعه ادبیات موضوع و الگوها و نتایج تحقیقات پیشین فرضیه متناسب با چهار عامل اصلی موثر بر ارزش برند وشدت تبلیغات وعمرشرکت وسهم بازارمی باشد شرکتها تدوین شد. با به کارگیری
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارتباط بین اطمینان بیش از حد مدیرعامل و خطر اخلاقی
عیسی ابیضی
بررسی ارتباط بین کیفیت حسابرسی و عدم شفافیت اطلاعات با هزینه سرمایه
سمیه فرهادی - محمد رستمی
نقش هوش مصنوعی در افزایش انطباق مالیاتی و مقررات مالی
مهدی ریسمان گشا
رویکردهای مدیریت مالی با استفاده از فناوریهای هوشمند
حسن هاتف - سید محمد عالی نژاد - سید جبار عالی نژاد
بررسی رابطه عملکرد اجتماعی، زیست محیطی با عملکرد مالی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
بنفشه فهیمی نیری - حسین بوداقی خواجه نوبر
جنبههای حقوقی سود حاصل از تسعیر و انتقال ارزهای دیجیتالی از نظر قوانین و مقررات مالیاتی
پردیس بهاج - سید مرتضی موسوینژاد - مرتضی بیکزاده
بررسی عوامل موثر بر بهبود مالیات ستانی از اقتصاد دیجیتال در کشور (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی استان تهران)
نسار احمدی - ملک تاج ملکی اسکوئی
شناسایی عوامل موثر بر تمایل به فرار مالیاتی با در نظر گرفتن عوامل فرهنگی با رویکرد تحلیل مضمون
نیما صدری نوبر زاد - پریسا صدری نوبر زاد
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی حسابرسی داخلی در پیشگیری از تقلب
تارا اصغرخانی
بررسی ابزارهای حسابداری در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه بلاکچین
میلاد هاشم زاده
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.2.5