0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
نویسندگان :
فرزاد توکلی
1
معصومه خوانچه سپهر
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی،SCRM،مدیریت ارتباط با مشتری،CRM،وفاداری مشتری،customer loyalty،هوش مصنوعی،artificial intelligence
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز,سازمان ها با چالش های متعددی در زمینه جذب و حفظ مشتری مواجه هستند. وفاداری مشتری به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت در بازارهای رقابتی,موضوعی است که همواره مورد متخصصان بازاریابی قرار دارد.در این مقاله تلاش شده است تا بابررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و نیز مدیریت ارتباط با مشتری نقش این دو ریکرد در ارتقای وفاداری مشتریان تبیین گردد.S C R M اجتماعی این رویکرد ها با بهره گیری اجتماعی از ارتباطات انسانی و فناوری های نوین ,تجربه مشتری را بهبود می بخشد. این بخش، مدیریت حضور اجتماعی برند در رسانههای اجتماعی و مدیریت و اجرای تعاملات با مشتری را بر عهده دارد. اجتماعی مشاهده می شود دو بخش تجارب مشتری و طرفداران مشتری استCRMتغییر اساسی دیگری که در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سنتی، مشتری نقش بدون مشارکت و ارتباط دارد، ولی در نوع اجتماعی این نقش به کلی تغییر کرده و نقش محوری در چگونگی فعالیت یک سازمان دارد.در این مقاله مفهوم وفاداری مشتریان در دنیای رقابتی امروز و نقش کلیدی مشتری در حفظ و بقای سازمان و تعاملات جدید و نوین( با ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن مجازی و دیجیتال و هوش مصنوعی) با مشتری در جهت فروش بیشتر محصولات و جمع آوری اطلاعات جهت افزایش رضایت مشتری مطرح شده است.مدل مفهومی و محاسباتی در این مقاله به همراه پیشنهادات کاربردی ارائه شده است.وفاداری مشتری تعهد تکرار خرید از یک محصول یا برند خاص می باشد وکسبوکارها بهطور فزایندهای از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکنند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و خدمات مشتریان خود را به سطحی جدید ارتقا دهند.از چت بات های هوشمند گرفته تا تحلیل دادههای بزرگ، هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا به طور مؤثرتری با مشتریان خود تعامل کنند.ایده اصلی پشت وفاداری مشتری این است که به آنها ارزشی ارائه دهیم که آنها را وادار به وفاداری به برند ما کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری بر ترجمه زبان های ناشناخته یا باستانی با استفاده از یادگیری عمیق
علی عبدالعظیمی - سید حسن مرتضوی
ایجاد یک استراتژی پایدار برای حاکمیت شرکتی یکپارچه در چارچوب عوامل زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی
لیلا کربلائی - مهسا لطفی
Preparation and Characterization of Silicone Hydrogel Contact Lenses Based on TRIS-HEMA
Mahdiyeh Sedghi - Hakimeh Ghaleh - Sina Hajibababzadeh
ارزیابی کارایی روشهای اصلاح پراکندگی در تصویربرداری SPECT قلب همزمان دو ایزوتوپی
بهاره جودی ثمرین - مهسا نوری اصل
Effective Connectivity Alterations within the Cortico–Basal Ganglia Circuit Associated with Motor Skill Learning
Mohammad Rezaei - Alireza Talesh Jafadideh - Fariba Bahrami - Shahzad Tahmasebi Boroujeni
بهرهگیری از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در پیشبینی خطا و عیبیابی تجهیزات صنعتی
سحر پاسیار - سید محمدتقی موسوی قهفرخی - نسرین اشرفی باباگنجه - صبا شاکر
طراحی زنجیره تأمین سبز با رویکرد هوش مصنوعی و سیاستهای ESG
علیرضا فولاد - سبحان معارفوند - حسین پورابراهیم گیل کلایه - علی ایل سعادتمند
بررسی تاثیر خدمات حسابرسی برکیفیت گزارشگری مالی با تاکید بر نقش حسابرسان دارای تخصص حسابداری
امیر اقاعلی زاده دارانداشی - فاطمه صمدی
نوآوری در مدیریت ترافیک: راهبندهای هوشمند برای مسیرهای اختصاصی اتوبوسها
رضا حبیب زاده
تحلیل روند پژوهشهای علمی پیرامون الگوریتم بهینهسازی کلونی مورچگان چندهدفه
ملیحه نیک سیرت - محسن صفاریان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1