0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
نویسندگان :
فرزاد توکلی
1
معصومه خوانچه سپهر
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی،SCRM،مدیریت ارتباط با مشتری،CRM،وفاداری مشتری،customer loyalty،هوش مصنوعی،artificial intelligence
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز,سازمان ها با چالش های متعددی در زمینه جذب و حفظ مشتری مواجه هستند. وفاداری مشتری به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت در بازارهای رقابتی,موضوعی است که همواره مورد متخصصان بازاریابی قرار دارد.در این مقاله تلاش شده است تا بابررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و نیز مدیریت ارتباط با مشتری نقش این دو ریکرد در ارتقای وفاداری مشتریان تبیین گردد.S C R M اجتماعی این رویکرد ها با بهره گیری اجتماعی از ارتباطات انسانی و فناوری های نوین ,تجربه مشتری را بهبود می بخشد. این بخش، مدیریت حضور اجتماعی برند در رسانههای اجتماعی و مدیریت و اجرای تعاملات با مشتری را بر عهده دارد. اجتماعی مشاهده می شود دو بخش تجارب مشتری و طرفداران مشتری استCRMتغییر اساسی دیگری که در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سنتی، مشتری نقش بدون مشارکت و ارتباط دارد، ولی در نوع اجتماعی این نقش به کلی تغییر کرده و نقش محوری در چگونگی فعالیت یک سازمان دارد.در این مقاله مفهوم وفاداری مشتریان در دنیای رقابتی امروز و نقش کلیدی مشتری در حفظ و بقای سازمان و تعاملات جدید و نوین( با ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن مجازی و دیجیتال و هوش مصنوعی) با مشتری در جهت فروش بیشتر محصولات و جمع آوری اطلاعات جهت افزایش رضایت مشتری مطرح شده است.مدل مفهومی و محاسباتی در این مقاله به همراه پیشنهادات کاربردی ارائه شده است.وفاداری مشتری تعهد تکرار خرید از یک محصول یا برند خاص می باشد وکسبوکارها بهطور فزایندهای از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکنند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و خدمات مشتریان خود را به سطحی جدید ارتقا دهند.از چت بات های هوشمند گرفته تا تحلیل دادههای بزرگ، هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا به طور مؤثرتری با مشتریان خود تعامل کنند.ایده اصلی پشت وفاداری مشتری این است که به آنها ارزشی ارائه دهیم که آنها را وادار به وفاداری به برند ما کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
فرزاد توکلی - معصومه خوانچه سپهر
بررسی روش های تشخیص فیشینگ با استفاده از یادگیری ماشین
حامد منکرسی - غلامرضا احمدی
حریم خصوصی کاربران در مدل های زبانی بزرگ
آرمان محبعلی - محمد عادلی نیا
Evaluating and Comparing Artificial Intelligence Tools in Solving Mathematical Problems
Marziyeh Felahat - Hossein Gholamalinejad
بهبود عملکرد سیستمهای شناسایی بدافزار با تلفیق شبکههای عصبی کانولوشن و الگوریتم جنگل تصادفی
بهزاد شاه پسندی - مجید مزینانی
منطق و هوش مصنوعی
سید محمد امین خاتمی
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر خطر سقوط قیمت سهام با تاکید بر سهامداران نهادی
محمد قرجی بنائی - اسماعیل زادمهر - محمدرضا حامدبابائی
بهبود امنیت داده در رایانش ابری عمومی با استفاده از یک معماری ترکیبی مبتنی بر AES و ECC
فاطمه رمضانی - علیرضا چمکوری
بررسی تأثیر مالکیت کنترل کننده بر رقابت در بازار محصول شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اسماعیل محبی کندسری
تأثیر هوش مصنوعی بر طراحی ارگونومیک محیط کار: بررسی الگوریتمهای یادگیری ماشین و ایمنی تولید فولاد
معراج جلیلی - پوریا علیمرادی - فرید نصیریان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.8.1