0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی صنعتی B2B
نویسندگان :
علی نظیری فیروز سالاری
1
زهرا کریمی فرنور
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی صنعتی،کاربرد های هوش مصنوعی،B2B
چکیده :
در بازاریابی صنعتی(B2B)، استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI) در سالهای اخیر تحول بنیادینی ایجاد کرده است. این مقاله با هدف بررسی کاربردهای AI در بازاریابی صنعتی، چالشها و فرصتهای آن، بر اساس تحلیل اسناد و مطالعات موردی در شرکتهای صنعتی انجام شده است. یافتهها نشان میدهد که AI در حوزههایی چون تحلیل دادههای بزرگ، پیشبینی رفتار مشتری، شخصیسازی پیشنهادات تجاری، بهبود فرآیند فروش و مدیریت زنجیره تأمین نقش کلیدی دارد. با اینحال، چالشهایی مانند کیفیت داده، هزینه پیادهسازی و ملاحظات اخلاقی نیز قابل توجه هستند. ارائه چارچوبی عملی برای شرکتهای B2B بهمنظور بهینهسازی عملکرد بازاریابی، از نتایج اصلی این پژوهش است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Comparative Analysis of Machine Learning and Deep Learning Models for Epileptic Seizure Detection Using the CHB-MIT EEG Dataset
Pouya Taghipour Langrodi - Amirsadra Khodadadi - Mahtab Dastranj - Golnaz Baghdadi
بررسی کارایی و اثربخشی عملیاتی بانکهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با سنجههای ارزش افزوده بازار و بازده سرمایهگذاری
محمد جعفری
Vision Transformer-Based Emotion Recognition in EEG Using Pseudo-Image Construction
Ali Kouchakzadeh - Soheil Moradi - Mohammad Mohsen Ebrahimi Seyghalan - Mehdi Fardmanesh
Graph Convolutional Network–Based Surrogate Modeling for MRI-EEG Connectivity Analysis
Arshia Rezaei - Bahareh Abbaszadeh
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین عدم اطمینان اقتصادی و متنوعسازی شرکتی
ناهیده شاهنده ننه کران - امین آرام گر - مهدی عبدالهی شتربانی
واقعاً چه چیزی در جلوگیری از تقلب علیه سازمان ها مؤثر است که تصمیم گیرندگان باید بدانند؟
شبنم بالازاده قره باغی - سعید مصدق - اسماعیل عبادی
کاربرد هوش مصنوعی برای پیشبینی تقاضا در مدیریت زنجیره تامین
امیرمحمد ایل غمی
Machine Learning and Deep Learning Approaches for Fake News Detection: A Comprehensive Survey
Arian Hajati - Azita Shirazipour - Seyed Javad Mirabedini
بررسی تأثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین انحراف استراتژیک شرکت از صنعت و گزارشگری پایداری
ناصر مست چمن - محمد پورکریم
بررسی تأثیر قدرت رقابتی و ریسک ورشکستگی بر اعتبار تجاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فاطمه تسلیمی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1